woensdag 29 maart 2017

Vaillant vhr 1822c opentherm

Menu instellingen voor het veranderen van de KT settings. Eerst in menu dnaar en opslaan om in. Het schijnt dat dat zuiniger stoken is. Mijn vraag is kan je dit zelf, softwarematig. VHR je hebt maar ik heb weinig toe te voegen aan skyliner.


Dit getal bevestigen door LANG op de MODE-toets te drukken (display knippert 2x).

Cookies accepteren en doorgaan Cookies weigeren. Dan staat u weer in het beginscherm van uw ketel. Chronotherm Touch Modulation. Honeywell chronotherm kom ik meestal tegen bij mijn klanten icm met vaillant ( trammelant) VHR (verekte hoge rekening). En ik weet nu dus ook hoe . Waarom geen display en welke volgorde . Power Converter toepassen.


Hoe dit document te gebruiken ? Kunnen jullie mij adviseren wat te doen?

Handleiding voor gebruik en installatie. Klothermostaat met batterijvoeding. VHR 10S, VHR 18S, VHR 24S,. Officieel ondersteund door . De Honeywell thermostaten zijn in te delen in verschillende categorieën. Thermostaat Volt AC 1mA.


In de aansluittabel vindt u deze categorieën terug in een aparte kolom. Cherchez votre modèle, puis vérifier si sous la colonne Opentherm , il est fait mention de connecteurs. Si tel est le cas, la chaudière est compatible Opentherm , sinon non. De ketels moeten binnen vier maanden zijn omgebouwd. Toepasbaar op alle modulerende cv-ketels met een.


De thermostaten hebben geen batterij nodig, de voeding wordt verzorgd vanuit de cv-ketel. Wordt uw cv-ketel of Honeywell thermostaat niet vermeld? Kijk op de aansluittabel onder . Het artikelnummer van de.


Installatie- en onderhoudshandleiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts