vrijdag 31 maart 2017

Strijkband gordijnen

Zie beschrijving voor extra tips) In deze video laat ik je zien hoe ik de kant en klaar gordijnen van de. IKEA - SY, Opstrijkbaar zoomban Makkelijk om textiel in te korten zonder te naaien. Voor zwaarder textiel kan je twee banden naast elkaar gebruiken.


Instrijkbaar zoomband voor het snel en gemakkelijk zomen van kledingstukken. Geschikt voor zware en lichte stoffen.

Dit artikel is bestelbaar vanaf stuks. Bekijk deze klusvideo van GAMMA en volg het stappenplan om eenvoudig uw gordijnen op maat te maken. Kant-en-klaar gordijnen met plooiband inkorten? Ik heb gordijnen opgehangen van de ikea. Je strijkt die band in de zoom en klaar.


Alleen: kan ik dat het beste doen met de strijkplank, terwijl het gordijn hangt, of moet ik het gordijn afhalen en het op de grond . Meer resultaten van forum. Kant en klaar gordijnen zijn vaak voordelig in prijs en snel af te halen zonder lange wachttijd.

Het enige vervelende is dat ze vaak veel te lang zijn en over de vloer heen kruipen. Dat is niet de bedoeling uiteraard maar gelukkig kunnen we dit eenvoudig verhelpen dankzij een zoomband. Volgens mij zijn deze gordijnen heel simpel in te korten, komt geen naaimachine aan te pas.


Alles wat je nodig hebt is een meetlint, schaar, strijkband , strijkplan en strijkbout. Je knipt de gordijnen iets langer af dan ze moeten worden en zet er volgens de gebruiksaanwijzing met de strijkband een nieuwe . Er zijn antwoorden gegeven. In een oogwenk creëer je met gordijnen een nieuw en fris interieur! Of breng de gordijnen naar. De Biko heeft een modern streep dessin in de lengte en.


Door de meegeleverde strijkband is het eenvoudig de gordijnen tot de juiste hoogte in te korten. Mooie antraciet kleur, niet geheel verduisteren maar. Ontdek ons ruim aanbod gordijnen.


Hang dan meerdere gordijnen naast elkaar. Voor een mooie overgang zorg je door de eindhaak en beginhaak in dezelfde runner te plaatsen. Zie de website van ikea voor meer informatie.


De andere zit nog in de verpakking.

Gordijnen worden per paar verkocht, ik had er maar nodig. De verkoopprijs is inclusief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts