dinsdag 19 december 2017

Playstation aansluiten op lg tv

In dit artikel lees je hoe je je PlayStation kunt aansluiten op een tv met een HDMI-kabel. Een PSis gebouwd voor een analoge TV met scart aansluitingen met dat aansluiting scart composiet die je hebt. FB weggeefhoeken, wel effe . Sorry mijn stem ik ben verkouden.


Vervolgens kan er worden gekeken met . TV en de andere is een TV van LG.

Daarop werkt de psprima als ik hem aan zet en bij hmdi scherm zie ik alles van het begin scherm tot spelen van spellen. Aansluiten LG home-cinema met LG TV , PSen. Hoe sluit ik een soundbar aan op mijn tv? Je kunt elk merk en type soundbar op elk merk en type televisie aansluiten. Tenminste, als ze een gemeenschappelijke aansluiting hebben.


Hieronder zet ik alle verschillende manieren om een soundbar aan te . Als we één home cinema product veel voorbij hebben zien komen dit jaar dan is het wel de soundbar. HDMI poort is prima, het probleem is dat mijn tv de playstation niet pakt via een HDMI kabel.

Ook pakt mijn tv wel andere apparaten via. LG tv en playstation slim 160gb. Resetten al meerdere keren . Ik zou graag nog eens gamen op mijn Playstation maar ben op een probleem gestoten. De jaar oude Samsung TV heeft de ingangen niet die ik nodig.


Op mijn vorige tv had ik de soundbar aangesloten met de rode en witte tulp kabeltjes deed het goed. Ik heb sinds vandaag een lg tv , nu had ik al een Samsung soundbar. Nu probeerde ik hetzelfde met mijn lg tv maar het geluid doet het niet. De Playstation heeft een beter geheugen en snelle blu-ray speler.


Vergelijk alle geschikte televisies. Geplaatst: 18:Onderwerp: PlayStation geeft geen beeld op HDMI, Reageren met citaat Back to top. HDMI ingesteld en daarna de scart kabel eruit getrokken en de HDMI kabel . HDMI kabel al aan TV aansluiten en de playstation aansluiten op scart.


Handleiding – Met de komst van de PSfirmware 4. HDR te gebruiken op je PlayStation 4. Ik was ook nog in de winkel langs geweest om te vragen hoe het zat met HDCP. Een medewerker daar vertelde ook dat hij hetzelfde probleem had met zijn monitor .

Ik heb van het weekend even met geld gesmeten en heb een Playstation en een nieuwe HD televisie gekocht :rolleyes:. En niet te vergeten natuurlijk. Mijn TV is jaar oud in juni maar bevat geen SCART- aansluiting en ook geen plugs (roo wit, geel en blauw). Ik ben naar Vandenborre geweest maar daar konden ze me niet helpen, ze zeggen dat ik een AV-component moet kopen. In de handleiding staat beschreven hoe je de beeld uitvoer van scart naar hdmi kan wijzigen.


Standaard staat de beeld uitvoer op scart. TV : LG LW5S Receiver: Onkyo TX SR3Surround Set: Klipsch HD theather 500 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts