donderdag 21 december 2017

Agpo econforte hmc 23 rendement

HMC - staat voor Hangende Modulerende Combi. Hij heeft een nominale capaciteit van 2kW. Daarbij lag volgens Suykerbuyk het accent op een zo hoog mogelijk rendement.


De keuring verliep volgens de Giveg . Weet iemand een HR-ketel die een hoger rendement heeft dan 1? Ik denk dat ik van de week mijn agpo econforte hmc ook maar eens onderhande ga nemen.

Goedemiddag, ik heb een AGPO Domina F24E. Ik heb de printplaat van de HMC branderautomaat bekeken. Het rendement is daardoor minder en de capaciteit loopt terug en als het te erg verstopt gaat de unit op storing. Heb zelf een agpo econforte ( HMC ),vind ik een zeer degelijke ketel met een zware dikke warmte wisselaar van een goede kwaliteit aluminium die niet direct verkankert zoals de eerste . Vind agpo econforte op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel. En zoals al aangegeven is: rendement van een jaar oude cv ketel is behoorlijk teruggelopen. Ik zou aan vervanging denken, scheelt al gauw 3a 400mdenk ik, .

De ramen van de garage hebben enkelglas. De deur daar heeft dubbelglas. De combiketel heeft een hoog rendement voor ruimteverwarming en een comfort warmwaterklasse (CW3) en is geschikt voor aansluiting op een zonneboilersysteem. Op deze manier voorkomt u dat het rendement op uw ketel niet wordt aangetast maar wellicht zelfs wordt verbeterd.


Ketelonderdelen voor alle CV Ketels Bekijk ons uitgebreide assortiment met ketelonderdelen en bestel deze eenvoudig en voordelig online in onze webshop. Wij bieden een vaste lage prijs en uitstekende. Doorloop de stappen in deze tool om zelf de storing aan uw CV-ketel te verhelpen. Foutmelding: ASpanningsdip onder de 180V.


AAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE29. Kies je voor een CV-ketel met hoog rendement (HR) of verbeterd rendement (VR )? Daarnaast is de capaciteit van de ketel belangrijk. Maar kies altijd voor een erkend. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Nu is er een probleem ontstaan en volgens de monteur moet er . Het is een volmodulerende HR-ketel, waarvan echter het rendement stijgt bij een afnemende belasting of warmtevraag.


Een modulerende regeling haalt zo meer rendement uit een laag vermogen van stoken. In de onderstaande tabel kun je je type cv ketel opzoeken, in de kolommen er naast staat. SG-, HG-, HGW serie, Ja, en N.

Bespaar energie door met ons stappenplan je CV-ketel bij te vullen. Econforte HMC - en HMA serie, Ja, en N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts