vrijdag 8 december 2017

Jaki piec na ekogroszek

Witam, jestem zainteresowany piecem na ekogroszek 25kW z rusztem ( mozliwosc palenia alternatywnymi paliwami) dobrej jakosci. Szukałem odpowiedzi na roznych. Jaki piec na ekogroszek ? Piec na ekogroszek - radzimy, jaki kocioł wybrać. Odpowiednie piece CO to decyzja na kilka, a nawet kilkanaście lat.


Dobry kocioł zapewni komfort cieplny domownikom, ale też musi być przyjazny dla osoby obsługującej go.

Warto więc dobrze się zastanowić nad rozwiązaniami oferowanymi na rynku. Ekogroszek wykonywany jest z węgla brunatnego i kamiennego, mimo tego wyróżnia się on zdecydowanie większą wydajnością i jakością od tych dwóch materiałów. Nie należy zapominać również o dużo mniejszej szkodliwości dla środowiska naturalnego.


Wszystko to sprawia, że kotły . Ma ktoś z Was ten model, albo ogólnie piec od ZĘBIEC i mógłby coś powiedzieć ? Zapraszam do dyskusji, bo na pewno się to potomnym przyda ;). MajsterZbigniew: Posty: 21: Dołączył(a): Pt sty 2 . Kocioł z podajnikiem na miał i eko-groszek AKAL, jaki znajduje się w ofercie firmy P.

U GOM-MET jest nie tylko wygodny w eksploatacji, ale także bardzo. Obok licznych funkcji i nastawów, do wyboru jest też pięć zestawów parametrów, pomiędzy którymi można przełączać się podczas użytkowania . Witam Jestem na etapie wyboru pieca z podajnikiem na eko groszek. Budowaliśmy się z sąsiadem w podobnym czasie ale on zainwestował w piec droższy o dwa tysiące. Nie mówię tu, że to co droższe to lepsze ale jego pracuje bez problemu. Ja już planuję zakup nowego po zimie bo mój piecyk ciągle się psuje.


Też szukam informacji jaki kupić i komu zlecić montaż. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że temat kotła z podajnikiem (taki do którego się sypie i sam sobie podaje) jest dla mnie kompletnie obcy, zac. Chciałbym kupić piec z podajnikiem na ekogroszek. Ze świadectwa energetycznego wynikają następujące parametry dla mojego budynku : EP 9oraz EK 987.


Póki co mam piec gazowy ale obawiam sie o . Niestety wycieki są w miejscach gdzie palnikiem się nie dostaniemy - więc trzeba kupi. Tym razem poszukuję pieca na ekogroszek do mojego nowo budowanego domu. Teoretycznie piec z mocą nominalną kW powinien starczyć. W domu mam wszędzie ogrzewanie podłogowe, łącznie z . Posiadam taki piec z rusztem wodnym i jestem z niego bardzo zadowolony.


Zamierzam jeszcze palić na ruszcie do połowy grudnia gdyż posiadam trochę drzewa i zamierzam to wykorzystać wyłączyłem jedynie podajnik na ekogroszek i wszystko śmiga jak trzeba. To zależy od ciebie jak zamierzasz palić w .

Chciałabym kupić piec na ekogroszek z podajnikiem. Zastanawiam się nad Witkowskim czy Heitz, a może mi polecicie inny ? Chodzi też o to, żeby zużycie paliwa było niskie. Walcząc ze smogiem wymieniłem piec - szału nie ma bo są pewne felery. Ale moje doświadczenia z eko. Ja też szukam informacji, dzięki za wszystkie podpowiedzi - skarbnica wiedzy.


Kwota 7–tysięcy złotych za piec na ekogroszek to rozsądny kompromis między ceną a jakością. Oczywiście znaleźć można na rynku kotły poniżej tysięcy złotych, jak i . Nowoczesne piece na ekogroszek Defro, Sas, Ogniwo. Przystosowane do wysoko efektywnego spalania ekogroszku i paliw zastępczych.


Wygodne piece na ekogroszek , które sprowadzają obsługę do minimum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts