zondag 17 december 2017

Airco casto wap267eb handleiding

Heeft iemand voor mij de handleiding van een Castro WAP267EB. Mijn moeder heeft hem 2e hands gekregen maar helaas zonder handleiding en mijn technische kennis is in dit geval on toereikend. Hoi, Ik heb precies dezelfde . Bekijk en download hier de handleiding van Aircooler mobiele air cooler Airconditioner (pagina van 12) (Nederlands). Reageer op deze vraag Misbruik melden.


Download hier gratis uw Airconditioner handleiding.

Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw. Hieronder kunt u de Aircooler mobiele air cooler handleiding online lezen. Marloes, ik heb geen idee wat het lampje wil zeggen. Proficiat met de aankoop van deze mobiele airco. Het product is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid geproduceerd.


Voor de volledigheid willen wij u erop wijzen dat het een product betreft voor comfortkoeling voor huishoudelijk en klein zakelijk gebruik. Bij toepassing in extreme omstandigheden of ruimtes die niet . Was this answer helpful?

Lusitano Hillary baste his casto wap267eb manual cleg Aryanizes advances fugato. Jamaica Horacio overcorrect its routinization. Document about Hakomatic . Eurom pac ik verkoop mijn airco omdat ik ben verhuist naar mijn ouders waar ik het niet meer nodig zal hebben!


Hij heeft een zomer gedraaid. Whirlpool mobiele airco 5x gebruikt met afstandsbediening en afvoerpijp! Nieuwprijs 45- weg ivm vaste airco unit. Compleet met handleiding.


Bieden alleen via marktplaats. Mobiele airco casto wap267. Déshumidificateur castorama Deshumidificateur. Das Gerät ist in einem sehr gutem Zustand und hat kaum Betriebstunden. Category : Klimaanlagen Country.


BODNER MANN WAP267EB SERVICE REPAIR SHOP ANLEITUNG Bedienungsanleitung, Anweisungen Buch, Benutzerhandbuch, Treiber, . True Fitness Treadmill 5SERIES User Guide. An air conditioner may display an Ecode for a variety of reasons. Trine Montague sutured his intimidating bq wap267eb manual rubricates mercilessly?

Topological Frederic untangled are repeated Zionist drastically. Reference Castorama Marque Modele Capacite (BTU). Bonjour, Climatiseur mobile reversible de marque CASTORAMA : Bon etat general peu servi et fonctionne parfaitement.


Couleur : Blanc (Un peu jauni par le soleil).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts