dinsdag 19 december 2017

Tijdschakelaar action gebruiksaanwijzing

Omdat mijn kamer op de begane grond is en niemand hier uitzicht op heeft leek het me wel slim om een lamp op een tijdschakelaar te zetten (alsof dat helpt maar goe Bij de action hier hadden ze ze niet In de gebruiksaanwijzing staat naar beneden (lees ik die ook een keer) en ze moeten omhoog! In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt. Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer.


Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ?

Ik heb er een foto van bijgedaan. Toegevoegd na uur: Die van mij heeft geen aardpen zoal op afbeelding weergegeven. Iemand nog instructies wat ik met die zwarte pinnetje aan de zijkant moet?


Welke er ingedrukt moeten worden en hoeveel. Onafhankelijke informatie over een tijdschakelaar dat een kastje is dat u in een stopcontact plaatst. Met de tijdschakelaar stelt u de tijd in waarop een elektrisch apparaat automatisch aan- of uitgaat. Er zijn rijen met pinnen binnenring en een buitenring.


Dan is de tijd ingedeelt in 15minuten.

Of zet een tijdklok op een ander (schemer)lampje. Heb je dat niet in huis: voor een paar euro te koop bij Action. Lees wel dat als je wilt dat de TV helemaal geen stroom . Download hier gratis uw Tijdschakelklok handleiding.


Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Minimalistische gebruiksaanwijzing is nog tot daar aan toe, maar apparaat werkt niet. Het voelt heel goedkoop en kwetsbaar aan.


Waardeloos apparaat en Blokker onwaardig. Nee,: Ik beveel dit product niet aan. Prijs- kwaliteitverhouding. Voldoet aan verwachting. Stel deze plug-in digitale schakelklok in wanneer de stroom aan en uit moet.


Gelieve deze gebruiksaanwijzing aandachtig te lezen alvorens de. Mechanische schakelklok. Met tijdschakelklokken van GAMMA springt het licht automatisch aan of uit als je dat wilt.


Bekijk nu ons aanbod tijdklokken!

Veel té ingewikkeld voor wat ik nodig had: een gewone simpele timer, die minuten aftelt. Instelling is véél te omslachtig. Bijgesloten gebruiksaanwijzing is zeer onduidelijk en vreselijk slecht vertaald. De Tronje LED kaars van echt kaarsvet met vlamimitatie is een sfeervolle wassen kaars met flakkerende vlam.


Het licht van deze kaars lijkt verbazingwekkend op het licht van een echte kaars en straalt de- zelfde gezellige sfeer uit. In tegenstelling tot een echte kaars ontstaat geen roetvor- ming, rookt de LED . Zelfs die nieuwe die ik gekregen heb na het omruilen van de defecte tijdschakelaars ! Heb ze nu van de Action , geloof rond de euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts