donderdag 21 december 2017

Luxstyle betalen

Heb je eerder een bestelling bij ons geplaatst, gekozen voor achteraf betalen , en daarbij een factuur ontvangen? Je kunt deze factuur gemakkelijk voldoen door het betalingssysteem op te starten via onze beveiligde betaalomgeving. Nogmaals bedankt voor het plaatsen van een bestelling op LuxStyle. Via deze pagina kunt u uw ontvangen factuur eenvoudig en snel betalen.


Betaal uw factuur zo snel mogelijk om verdere herinnerings- en incassokosten te mijden. Internetshops - Kleding.

Toen ik ze had ontvangen had ik ze weer terug gestuurd. Een mailwisseling met dreigementen van een incassobureau volgt. Anke voelt zich geïntimideerd en is bang voor de gevolgen als ze niet betaalt.


Moet ze het pakketje nou terugsturen of niet? Eliza bestelt wel bewust iets bij LuxStyle. Ze betaalt vijf euro voor een setje maskers.


Neem eventueel contact op met het bedrijf en geef aan niets besteld te hebben, niets van plan te zijn te betalen voor deze reden, en niets meer te willen . Ben uiteraard nog steeds niet van plan te betalen maar er wordt met deurwaarder gedreigd en elders op internet gelezen dat luxstyle deze ook echt stuurt.

Het is namelijk niet duidelijk dat een . Mijn vraag is dan ook wat moet ik doen als de deurwaarder aan de deur staat, of wat moet ik zeggen. Dus, als jullie dit staaltje (dat volgens de factuur zelfs maar euro waard is!) terug willen, dan zullen jullie zelf moeten zorgen dat ik dat kosteloos kan doen. Volgens incassobureau moet ik binnen week . Ik ga er ook niet meer voor rondrijden, want dit heeft mij al meer . Wij verzoeken u dan ook om het totaalbedrag van EUR 24.


U kunt het totaalbedrag van EUR 24. DEAL, PayPal of creditcard. Maar dan dus nog steeds: ik heb per mail bevestiging van luxstyle dat ze mijn abonnement stop hebben gezet per direct maar dus nog steeds mijn vraag: hoe kom ik wettelijk en vast, zonder ooit nog hogere facturen cq verdere ellende te ontvangen die ik dan alsnog dien te betalen , van deze 2e zending . Vandaag lag er een pakje in mijn bus met daarin een gezichtsmasker :? LuxStyle stelt dat de consumenten dan verplicht zijn te betalen voor de goederen. Een soort mascara roller die je wimpers voller zouden maken.


Ik heb dit echter NOOIT besteld. Ze zouden het in behandeling nemen. Nooit meer iets gehoord. Dit heb ik gedaan(grootste fout) en kreeg erna ineens te zien dat de bestelling is voltooid.


Via facebook site van luxstyle ,naam en adres ingevuld en bekeken,niets per bank betaald ! Dit is hoe ik luxstyle heb ervaren: Ik zag een advertentie staan op internet en toen heb ik even op de site gekeken.

Ik wou een paar producten kopen maar toen kon ik niet via iDeal betalen op dat moment met mijn telefoon. Dus besloot ik dat de producten niet zo bijzonder waren en dat ik de producten dus . Klachten van Luxstyle bundelen en samen zorgen dat er niemand meer wordt opgelicht. Mijn dochter (12)heeft wat besteld bij Luxstyle , dacht dat het gratis was.


Nu staat er geen retouradres op de envelop. Ik kan het dus niet eens terugsturen. Wel noemen ze gelijk de naam van een incassobureau als er niet op tijd betaald wordt. Ik weet dat het op zich geen probleem .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts