vrijdag 16 februari 2018

Zuinig leven tips

Zuinig leven maakt alles beter. Stel je voor dat je vrijer, blijer en gezonder door het leven kunt gaan door zuinig te leven. In dit artikel vind je tips. Tip vind ik maar niks.


Als wij uit eten gaan, is dat een feestelijke gebeurtenis waarvoor wat geld opzij is gelegd.

Meestal eet ik een hoofdgerecht en mischien een dessert. En een glaasje wijn erbij. We hebben de naam om zuinig te zijn, maar we kunnen niet zuinig genoeg zijn. Vandaar tips voor de extreme krentenkakkers onder ons. Welke bespaartips ga jij vandaag nog toepassen?


Dit artikel is geschreven door Daphne. Druk de wc-rol plat: zo rolt het papier minder gemakkelijk en dat scheelt velletjes. Het voorkomen of verhelpen van geldzorgen is niet alleen prettig, maar ook nog eens gezond… o.

Het is aan jou hoe je wilt leven. Kies je om eeuwig gevangen te blijven in de vicieuze cirkel van werken, consumeren, meer werken en meer consumeren? Of kies je ervoor om zuinig te leven , genoegen te nemen met een spaarzaam leven , en zo jaren eerder met pensioen te gaan? Als je straks ongestoord van je pensioen wilt genieten, jezelf wilt wapenen tegen de recessie of simpelweg uit de schulden wilt komen, moet je zuinig leven. Makkelijker gezegd dan gedaan, want hoe doe je dat nu eigenlijk, zuinig leven ? Zorgen dat je gelukkig bent, een gelukkig mens kan met veel minder leven.


Daar staan tips in om heel goedkoop te leven. Toegevoegd na minuten: Geef een stekje van een plant kado. Gebruik het water van je gewasen groente voor de planten. Besparen op boodschappen voor gezonde en lekkere boodschappen. Budget proof boodschappen doen is helemaal niet moeilijk.


Deze tips helpen je om verantwoorde. Ik leef nu een aantal jaar super zuinig , en deel op mijn blog de beste tips voor een fabulous leven op een zwerversbudget. Ontdek hoe je kunt besparen en leer slim te consumeren en je uitgaven te verminderen zonder jezelf te kort te doen met Zin in meer. Met deze zuinige tips kun je zonder veel moeite zuinig leven.


Meer geld overhouden op het einde van de maand willen we allemaal. Maak een lijstje van je inkomens en je uitgaven.

Zijn je uitgaven groter of bijna even groot als je inkomen? Het klinkt zo makkelijk maar het is toch maar weer makkelijk gezegd. Vakantie is genieten en relaxe maar het is een aanslag op je bankrekening.


Al die activiteiten en uitjes tikken al snel aan en voor je het weet ben je blut voordat het nieuwe schooljaar weer begint. Girlscene geeft tips hoe je zo zuinig -maar wel leuk- mogelijk kunt leven op je vakantiebestemming. Mijn ervaring is dat ik te makkelijk en te snel geld uitgeef. Even een koffie op het station, broodje hier, wijntje daar.


Op horeca zou ik makkelijk geld kunnen besparen. Even snel uit eten of de kroeg in doe ik makkelijk. Ik neem me dan voor weinig uit te geven, maar dat lukt slecht.


Een daghap van tien euro . Met onze bespaartips en tips om te bezuinigen leef je goedkoop met het hele gezin! Wees zuinig op je kostbare gel voor je het weet heb je het hard nodig. Ik ga er een nieuwe sport van maken.


Zelf eet ik dagelijks met een goede vriend van mij en zo hebben we een huishoudpotje in het leven geroepen. Hoe leef je met een beperkt budget? Wij hebben alle tips voor je op een rijtje gezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts