maandag 28 augustus 2017

Ps3 aansluiten op tv geen beeld

Geplaatst: 18:Onderwerp: PlayStation geeft geen beeld op HDMI, Reageren met citaat Back to top. Heb alles gedaan zoals in de handleiding beschreven staat maar het beeld blijft blauw. Hoi, gister heb ik geprobeerd om mijn PSaan te sluiten op een wat oudere tv ( geen HD). PSfunctioneerde wel altijd.


Geüpload door willemboschwillem tijdens het installeren van je playstation wel geluid maar geen beeld ? De oorzak kan zijn dat de PS.

Psen HDMI aansluiten - Helpmij. NOT ik krijg dus geen beeld , hij vind tevens wel een hdmi signaal want ik zie dus wel de resolutie van mijn psalleen blijft het beeld dus zwart ( blauw bij mij, is van tv ). Meer resultaten van ps3forum. Hallo, Ik heb vandaag een Playstation van 80GB aangeschaft, de fat versie. De Playstation wil ik aansluiten op een JVC LT-26X70BU, een HD-Ready.


Jullie raden het al, ik krijg geen beeld en geen geluid. HDMI kabaal (moet op poort nr volgens het boekje van mijn tv ) maar daar is gewoonweg geen beeld. Ik maakte daarbij gebruik van een HDMI aansluiting , maar dat was dan wel met de oude PS(niet dat dit problemen op zou moeten leveren).


Heb je voorheen wel beeld gehad op je monitor via je PSof heb je een ander beeld gebruikt?

Ik heb namelijk een tijd gehad dat mijn PSde instellingen van mijn oude TV nog had en daardoor geen beeld kon krijgen met een kleine low detail beeldscherm. Heb hem toen moeten aansluiten op mijn . Een LCD is van de huiskamer naar de slaapkamer verhuisd en daar is een nieuwe voor in de plek gekomen in de huiskamer. Een normale Samsung TV met HDMI ingangen.


Bij een ander TV proberen ( Doet hij het ook niet ik probeerde het uit bij een andere tv (Sony) daar gaf hij ook geen beeld of geluid. Dus ik men antieke 34CM. Gevolg, de psgeeft geen beeld natuurlijk. Als ik de scart in bovenste scart aansluiting steek heb ik ook groen beeld. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.


Ik heb net een SAMSUNG tv gekocht ik heb de psaangesloten maar krijg aleen zwart wit beeld voor ps, weet iemand hoe je het in kleur. Heb je geen DVD speler of zo met HDMI? HDMI kabel, had het zelfde probleem dan heb je een v1. Krijg je vervolgens wel beeld , dan weet je dat het probleem bij de receiver, home cinema set of soundbar zit.


Dit is geen optimale oplossing omdat HD . Natuurlijk heb je geen beeld maar de meeste hierzo zeiden dat ze op een andere TV wel beeld hadden. Dit alles te maken dat PSP waarschijnlijk een software update heeft gehad en daarom matcht de resolutie niet meer…. Dus: PSP aansluiten op ander TV toestel, de resolutie aanpassen in PSP en . AV-kabel (bijgeleverd) S-VIDEO-kabel (los verkrijgbaar). Als de instellingen voor de video-uitvoer niet overeenkomen met de instellingen die voor de gebruikte tv vereist zijn, geeft het scherm mogelijk geen beeld meer .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts