maandag 30 maart 2015

Mister auto nl

Contrôle technique offert ! We zijn aanwezig in België, Nederlan . Beste Ik ben al dagen bezig naar mister auto te bellen. Mijn alternatir is difect heb hem maar manden ik kan niet naar mijn werk raken klantenservis zeggen dat ze aantword wacht van. En waarvoor extra betalen voor een spoedbestelling als je (blijkbaar) in je achterhoofd moet houden dat lang niet alles snel bezorgd kan worden!

Als het even kan duren voordat je je geld terugkrijgt is het dus GÉÉN zeer professionele webshop. Bovendien worden de onderdelen . Het assortiment bestaat uit onder andere Opel, For Volvo, Mercedes en Peugeot auto-onderdelen. Overigens kun je ook goede onderdelen voor een scherpe prijs in NL bestellen. Helpt Autorijden Betaalbaar te Houden. Online geeft hun voorraad aan dat er onderdelen zijn en tot keer toe wordt een bestelling geannuleerd.


Zelfs als een medewerker telefonisch aangeeft een alternatief te bestellen blijkt deze later niet leverbaar te zijn. Bij een levering geeft de transporteur aan dat .

I did not recieve the ordered parts and they asked me to arrange the delivery with another company. Mister - Auto , Amsterdam. I guess this should be part of their service. Finally could not deliver and wanted to arrange a refund.


But after two months i still did not. De kortingen kunnen oplopen . Hebt u er altijd al van gedroomd uw auto-onderdelen online te kunnen bestellen ? Reparaties aan de auto kunnen snel in de kosten lopen. Het kan daarom aantrekkelijk lijken om te besparen op de prijs van de onderdelen door naar de sloop te gaan, maar is dat wel zo verstandig?


Hoe betrouwbaar zijn deze onderdelen in vergelijking met de aankoop van nieuwe auto -onderdelen? Kortingen en dagelijkse . Uitblijven van vergoeding van extra kosten als gevolg van geleverd defect onderdeel. Nog steeds geen onderdelen ontvangen. Le siège social est situé rue Alfred-de-Musset Villeurbanne.


Want naast de vaste lasten als benzine en verzekering heb je soms ook te maken met vervelende reparaties aan je auto. Wij leveren meestal uit voorraad en de schilden zijn vaak de volgende dag al bij u i… € 95. Ik ben op zoek naar de voorste motorsteun voor mijn megane.

Bij brezan kost deze mij rond de €70. Ook denk ik dat mijn koppeling eraan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts