dinsdag 17 maart 2015

Ziggo modem technicolor

Bij een internetabonnement van Ziggo krijg je altijd een wifi- modem. Dat is een modem en router in één. Een wifi- modem is geschikt voor bedraad en draadloos internet. Hierdoor is een aparte router niet meer nodig.


Dit is een modem en router in één.

Verbind modem en splitter met de meegeleverde coaxkabel (schroefverbinding). Coaxkabel schroefverbinding. Het is een modem met ingebouwde dual-band 802. De USB-aansluiting is door Ziggo uitgeschakeld.


Het apparaat presteert goed en de webinterface is overzichtelijk. Terwijl de wifi op 5GHz blijft functioneren, valt die op 4GHz na een paar dagen telkens weg. De oorzaak zou de firmware zijn. De klachten zijn volgens diverse personen die de klantenservice hebben .

Beste Mensen, Sinds vorig jaar oktober zijn wij overgestapt op Ziggo Internet. Out of the box Wifi Modem geleverd gekregen met Firmware update STF0. Na 1dagen nonstop gedraait te hebben zonder enige noemenswaardige problemen, ervaarde ik . Wegens overstap naar glasvezel te koop altijd handig als je bij storing dagen op een. Nu ivm overgang caiway overbodig.


Gezin met pubers en bij elkaar heel wat apparaten. Ik ben geïnteresseerd in de netgear nighthawk router, triband en met name de ouderlijke toezicht. Ik heb een disk aan de USB poort van de Technicolor modem gehangen.


Deze werkt en is goed zichtbaar via Windows clients. RE: Wifi Ziggo opeens tergend langzaam. WiFi functionaliteit in het Ziggo modem is wat dat betreft geen top-of-the- bill spul.


Valt mee hoor, die laatste Technicolor modems doen het hier prima, heb er mijn Linksys voor uitgezet. Zowel op als op 5Ghz. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als.


Dit om te zorgen dat de kinderen na . Hallo ,Ik heb gisteren van Ziggo een nieuw modem gekregen Technicolor. Ik heb het modem geactiveerd en alles werkt goed.

Maar wanneer ik bij de verkenne. Want het Ziggo modem blijft gewoon staan. Wifi uitzetten via het instellingenscherm. De standaard gebruikersnaam is admin . Deze router is dual-band (op ghz en 5ghz) en functioneert voor de begane grond op beide . Hallo medeforum gebruikers, Hopelijk kunnen jullie me helpen. Kan nu van afstand in mijn Nas komen.


Ziggo heeft namelijk custom firmware op hun modems draaien, zodat ze er zelf een vorm van controle op hebben…god knows why. Echter in hun firmware zitten een aantal fouten. Ze komen dan met portforwarrding en allerlei “oplossingen” terwijl de echte oplossing zo simpel is als de technicolor enkel als .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts