donderdag 12 maart 2015

Zijwindschermen heko

Kleur: Donker (smoke) getinte schermen. De in deze handleiding gebruikte beelden zijn afkomstig van onze fabriek Heko. Het zijwindscherm wordt simpelweg in de raamstijl sleuf geschoven, en daarna met bijgeleverde rvs clips en dubbelzijdig tape op hun plaats . Alle zijwindschermen van het merk Heko vind u online in onze webwinkel.


Nederland (NL) geworden. De zijwindschermen zijn goedkoper dan de schermen van ClimAir en daardoor behoorlijk populair onder de prijsbewuste .

Heko raamspoilers windowvisors zijwindschermen regenkappen windabweisers windvangers spoilers windkappen originele pasvorm smoke getint. Sets pasvorm getint, merk heko , interesse? Bezoek de webshop van laudorshop al vanaf € 29.


Raamspoilers zijwindschermen regenkappen windabweisers windvangers spoilers. Zijwindscherm raamspoiler windkappen regenkappen sets pasvorm, getint, merk Heko , interesse? Laudorshop al VANAF € 29.


Vergelijk auto's en artikelen: autostoelhoezen, ruitenwissers, autostickers en wieldoppen! Heko zijwindschermen raamspoilers motorkapspoiler bra wintercover gril beschermer .

Op mijn vorige bus had ik ze ook al, maar kwam ze nu tegen in de aanbieding, Heko windschermpjes. Dit accessoire bestaat al geruime tij maar echt veel kom je ze niet tegen in het straatbeeld. Aangezien de airco van mijn Corsa het heeft begeven en reparatie dik €50- moet kosten, ben ik op zoek naar een goedkoper alternatief.


Raamspoiler windgeleiders visors abweisers raamkappen zijwindscherm sets pasvorm, merk Heko , interesse? Pasvorm zijwindschermen deflectors raamkappen raamspoilers regenkappen windgeleiders. Sets getint, pasvorm Heko , interesse? Met originele pasvorm bij ons al verkrijgbaar in kleuren voor maar €5per complete set.


Ik heb heko zijwindschermen gekocht via MP. Nu zitten er clipjes bij maar krijg deze er niet goed in ,als ik aan het schermpje trek springen ze gelijk eruit. Heeft iemand hier ervaring mee om deze clipjes te monteren. Op deze site staat wel een beschrijving maar ik krijg het niet voor elkaar wat doe ik . De donker getinte zijwindschermen met sublieme pasvorm zijn prima zelf aan te brengen.


Geen producten geselecteerd. AutoStyle en Social media. Wees als eerste op de hoogte en volg ons via de volgende . Heko JDM Style Voor Side Window Visor Zijwindschermen Smoke Honda Civic-. Iemand ervaring met deze zijwindschermen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts