maandag 25 mei 2015

Kosten haar permanenten

Ik wil graag een beetje golvend haar zodat ik niet iedere keer een heel ritueel moet uitvoeren voor het geweldig zit. Weet iemand misschien de gemiddelde kosten van een permanent ? CND Shellac Basis, € 200. CND shellac Deluxe, € 300. Ik had een tussen de kleine en grote krullen in.


Permanent voor je haar , voorbeelden en tips. Krullen in je haar zijn altijd sexy en het is momenteel erg in de mode. Wil je meer volume in je haar voor een langere tijd? Met permanenten bereik je dit resultaat.


We wassen, knippen en permanenten een gedeelte van je haar. Daarna maken we het af door te föhnen of te watergolven. De prijs aan de kassa kan verschillen van de richtprijzen op deze prijslijst.


Ook tussen verschillende KREATOS salons kunnen prijsverschillen optreden. Vraag daarom steeds in het salon zelf aan je KREATOS kapper om een duidelijke prijsofferte op voorhand. Haar en hoofdhuid verzorgende behandeling incl.


Na de professionele diagnose van uw haar , stelt uw haar styliste het aangepaste Fusio-Dose ritueel aan u voor. PERMANENT Dulcia omvorming, föhnen prijs v. Er moet echt iets gebeuren met mijn haar , want ik draag het al miljoen jaren in een staart. Probleem is dat ik best mooi haar heb, het valt alleen zo plat op mijn hoofd en ik heb dus een eihoof niet charmant dus. Zat dus te denken aan permanent , dan staat het toch iets verder van je hoofd af, maar heb nog .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts