maandag 19 juni 2017

Heatboy lekkage

Ook mijn boiler begon spontaan te lekken,de koudwater aanvoer en de. Kort geleden had ik lekkage bij mijn keuken boiler. Deze was net begin dit jaar geïnstalleerd. Ik heb deze toen bij de winkel onder garantie omgeruild voor een nieuwe. Op afstand verder niet te beoordelen.


Ik woon al weer bijna jaar in dit huurhuis met voor de warmwatervoorziening een boiler.

Vandaag bemerkte ik dat er water druppelt vanaf de onderkant. Toen ik eronder keek zag ik dat de onderkant een gaatje heeft. Betekent dit dat er een nieuwe moet . Ieder huishouden heeft een boiler die is een essentieel apparaat voor comfortabel wonen. Ze zijn meestal duurzaam en betrouwbaar, de meeste mensen denken. Op de wateraansluitingen was geen lekkage.


Wij hebben vh weekend een boilertje aangesloten in de keuken nu zeggen ze dat hij liter warm water moet geven, maar . Thermostaat onderbroken.

Hierbij het hele binnenwerk vervangen. De thermostaat schakelt niet meer in. Is de thermostaat defekt geraakt door oorza- ken van buitenaf, bijvoorbeeld lekkage , dan.


Nadat de kraan dicht wordt gedraai komt er. Pliegler heatboy elektrische keukenboiler 10l werkend onder de keuken vandaan gekomen. Hoe voer ik mijn klus uit met boilers van . We hebben ruim een half jaar een nieuwe keuken.


Compacte afmeting: De keukenboilers zijn te leveren met een inhoud van en. Klacht: heat boy boiler ,, lekkage ,water in electrische deel. Mijn close-in hotfill boiler is defect. Achterop de boiler zit een plastic draaidopje.


Na lekkage plintboiler (kapot) in keuken willen wij een warmwaterleiding laten leggen via kruipruimte van keuken naar aansluiting stadsverwarming in gangkast. Leiding loopt nu via bovenverdieping. Keukenboiler aansluiten.


Op Mijnkluswijzer staat beschreven hoe je zelf een close-in keukenboiler installeert. Met Mijnkluswijzer wordt klussen leuk. BentHohle geeft een reactie op.

Aansluitset mm- Voor . Controleer de inlaatcombinatie. Heatboy close- in boiler zorgt voor kortsluiting. Draai de kraan van de inlaatcombinatie dicht. Zet de hoofdwaterkraan open.


Bepaal de plaats voor het afvoer-T-stuk in de afvoerleiding. Monteer het afvoer-T-stuk in de afvoerleiding. Met een keukenboiler heb je het comfort van direct warm water, zonder onnodig water en energie te.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts