donderdag 22 juni 2017

Remeha avanta storing e6

Hiermee geeft de ketel de vergrendeling weer. Bij deze storing dient de oorzaak ervan opgelost te worden waarna de cv-ketel vanzelf, dus zonder dat de reset toets hoeft te worden ingedrukt, weer in bedrijf komt. Beveiligingsautomaat BIC 3defect.


We hebben nu al een paar keer een storing Egehad met onze ketel. Er komt dan een monteur en die rommelt wat waarna het probleem verholpen is.

Foutmelding: EOngewenste vlamvorming. Remeha CV ketel in de gaten. Er is mogelijk een ontstekingsprobleem. Was een weken terug ineens raak: water was op (bleek een lekkage bij een radiator), en de ketel gaf E6. Wie weet wat deze storing inhoud?


Helaas had hij snel te maken met code E6. Schoonvader werkt wel voor een installatiebedrijf maar heeft nog geen officeel rapport achtergelaten.

Een dag na het installeren van de cv ketel kreeg ik de storing E,wat kan ik nu het beste doen. Volgens het boekje moet ik mijn ontstekingstrafo vervangen of mijn automaat. Wel of niet werken met een weersafhankelijke regeling? Graag helpen we je bij de oplossing voor dit probleem. Het afgelopen jaar alleen maar storingen gehad( E-E13-E5).


Brander pakking moest vervangen worden, daarna ging de beveiligingsautomaat stuk en weken later de onstekingstrafo(in totaal 4euro). Ik dacht zuinig in gebruik maar achteraf nog een dure ketel. The following list of keywords is sorted from A to Z. Keyword: Volume: CPC($): Competition. EGeen vlamvorming, controleer of de gaskraan is geopend.


EGeen goede ionisatie. Onlangs een huis gekocht met een remeha avanta 28c CWketel. Dit wil ik graag verhelpen en ik wil graag informatie over een onderhoudscontract. Deze geeft wekelijks storing E6.


De Dietrich błąd E 0 naprawa, jak zrobić, repair, reparation, riparazione by Piotr Pietro. Afstelling coremeha avanta by Owmd Owmd .

Nu storing E(meer dan 5x niet succesvol opgestart). Ewas already hinting at a faulty transformer, but the ionisation current definitely confirms that. Manuals (the first two are almost identical):.


Als er zich een ernstige storing voordoet, zorg er dan voor dat de gastoevoer naar het apparaat wordt afgesloten. Als u een gaslek vermoedt, moet u onmiddellijk . REMEHA gebeld die dacht dat het aan het rookkanaal kon liggen of de brander pakking. Beide vervangen maar hij blijft in storing vallen Een E6.


Vandaag weer een andere branderpakking er in gezet maar helpt ook niet. Ben al ruim 4euro kwijt aan reparatiekosten en installateur heeft REMEHA wederom gebeld .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts