vrijdag 8 september 2017

Brandwerende achterwand houtkachel

Zoekt u brandwerende platen voor uw kachel of de open haard? Vuurvaste isolatiematerialen. Hallo, Paar maanden terug hebben wij een houtkachel neergezet, netjes buis erbovenop, gat in het plafond en stoken maar. Houtkachel in blokhut, hoe een veilig rookkanaal.


Scheuren in stuukwerk open haard? Meer resultaten van forum.

AESTUVER_Technische_tip_Het_hitteschild_a. Beoordeling KachelsZo. We zijn op dit moment beoordeeld . Mijn vragen: - is glasvezelbehang met muurverf bestand tegen hitte van de kachel ? De wanden en de omgeving van de kachel krijgen veel warmte te verduren. Daarom is het noodzakelijk dat deze hittebestendig en liefst brandwerend is.


Het is ontzettend belangrijk dat er geen brandbare materialen in de directe omgeving van de kachel aanwezig zijn. Denk aan de muur maar ook . Gebruik van brandwerende schuimen en siliconen.

Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently asked questions about HTMLvideo. An error occurred while retrieving sharing information.


Naast fermacel en etherboard zijn er ook meer specifieke plaatmaterialen voor brandwerende bescherming zoals Nobranda, Promatec, enz, enz. Mijn vorige houtkachel was met enkelwandige stalen buis aangesloten op oude openhaard- kanaal. Ik had een houten schouw gemaakt en een achter-plaat van . Beter zou zijn om promatec-plaat toe te passen, die hebben een brandwerende functie. Ik zit het meest met de stralingswarmte van de gietijzeren kachel zelf ten opzichte van de houten achterwand.


Ik wil deze wand beschermen tegen de stralingshitte. Een brandwerende gipsplaat vind ik niet mooi. Dan gaat hete hele effect van mijn mooie veranda verloren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Brandweer Zwijndrecht. Maar nu had ik bedacht om een . Indien de scheidingsmuur als achterwand van het rookkanaal fungeert, moet het geheel in.


Ook bij het inbouwen van een haard is het noodzakelijk dat je zorgt voor een veilige afwerking, bijvoorbeeld met brandwerende MDF. Fermacell is een brandwerende gipsvezelplaat. I am hoping you may as it.


Koop of Verkoop openhaard plaat op Marktplaats. Vermiculite, het basismateriaal voor Pumica, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts