vrijdag 22 september 2017

Prijzen permanent kapper

Kleuren zonder andere behandeling, € 2 50. Folies per stuk, € 50. Deel permanent , € 350. De prijs aan de kassa kan verschillen van de richtprijzen op deze prijslijst. Ook tussen verschillende KREATOS salons kunnen prijsverschillen optreden.


Vraag daarom steeds in het salon zelf aan je KREATOS kapper om een duidelijke prijsofferte op voorhand.

CND Shellac Basis, € 200. CND shellac Deluxe, € 300. Permanent - Kapper in Antwerpen. Betaal online óf in de salon. Zo tussen 30€ en zo100€ kort haar ,langhaar.


Prijzen Kinderen, Prijs. Knippen bij Team Kappers kan al vanaf €25. Lees hier meer over de prijzen van onze behandelingen.

Wassen knippen droog blowen, incl. Ik wil graag een permanent met grote, natuurlijke krullen. Kent iemand een kapper die hier goed in is? Ik woon in Nijmegen, maar ben best bereid om er een dag tripje van te maken (het hoeft dus niet in de buurt te zijn). En hoewel het geen kapsel van 5euro hoeft te worden, ben ik ook niet opzoek naar . Ik ben nu eindelijk over stag gegaan en wil permanent laten zetten.


Nu wil ik niet van die kleine krullen maar de iets grotere versie. Ik heb nog niet echt geinformeert bij de kapper. Maar zou graag wat ervaringen en prijzen willen weten? Van de puntjes bijknippen tot het aanmeten van een bruidskapsel of gelnagels.


Bij Kapsalon van Tunen in Heemskerk vindt u een compleet aanbod voor huid en haar. Per extra highlights. Verven Koleston Perfect InnosenceCouture Color.


Klik hier voor een overzicht van onze prijzen voor de kapsalon , zonnestudio en beautysalon. Fohnen lang haar toeslag (over schouder). Modeldrogen hal flang haar, Van af: € 100.


Opsteken gala, Van af: € 200.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts