donderdag 4 september 2014

Ps3 aansluiten op oude tv

Ik heb vrij oude tv gekregen en wil graag mij Pser op aansluiten , alleen geeft de tv geen menu van de Psaan. Dit betreft een HDMI aansluiting. Met deze HDMI aansluiting kan je de Playstation aansluiten op de TV. En zo zijn er nog een paar kabels waarmee je je PSkan aansluiten op een oude tv.


Dames en heren, Ik heb mijn PSeen paar dagen geleden aan een LED TV gehangen om te testen hoe het er uit zag (supervet).

Nu wil ik de PSweer aan mijn eigen oude beeldbuis aansluiten met AV- aansluiting , maar ik krijg nu geen beeld meer. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Meer resultaten van forum. Let wel op mocht je eerst de psop hdmi hebben staan zet deze dan weet op de oude instelling hanteerd. Enige methode is hem aansluiten op een tv met HDMI aansluiting.


Waarom werkt het HDMI kabeltje niet op men Playstation. Opgelost: Aansluiten op normale(oude) TV werkt niet. Maar onlangs wou ik hem op een andere.

Hoe sluit in mijn PSaan op mijn TV ? Hoe doe je kabels in je Psen tv? BsNOmd3wsI Vergelijkbaar jun. Geüpload door gheaven nieuwenhoven Sorry mijn stem ik ben verkouden. Je kunt beter dat geld van die kabel gebruiken voor een nieuwe monitor met geluid en HDMI aansluiting of een kleine HD- TV. AlphaBlack_NL wijzigde . Zoon heeft toen een eigen tv gekocht waar hij op gamet (hoe schrijf je dat), tv - aansluiting boven doet het niet, dus er wordt alleen op ge-pst.


Jarenlang een psaangesloten gehad op een oude tv met een hdmi naar tulpstekker kabel, werkte perfect. AV kabel bij gekregen, ik heb daar eventjes op gespeeld. Ikzelf heb die luxe helaas (nog) niet, ik heb namelijk een oude kringloop tv. Mijn probleem is dit: achter mijn TV heb ik maar scart-gat waar de scart in . Hoi, Wie kan mij hierbij helpen? Ik krijg deze week een PS(model 1GB).


Ik wil alle geluid via de receiver kunnen krijgen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de instructies die bij de tv worden meegeleverd. Selecteer het type aansluiting van uw tv.

De resolutie (videomodus) varieert afhankelijk van het type aansluiting dat wordt gebruikt. Daarop werkt de psprima als ik hem aan zet en bij hmdi scherm zie ik alles van het begin scherm tot spelen van spellen. Kenmerken: - PS-onderdelenkabel voor eerste klas beeld en geluid. Ondersteuning van HD-resoluties t. Ik heb deze kabel aangeschaft omdat ik weleens mijn oude pswilde aansluiten op mijn Full HD televisie , immers met de standaard start kabel (die geleverd zit bij de ps2) ziet dit er niet uit. Vandaar dat ik voor de . D: Later sluit ik de scart aan en zet hem op scart en . Ik ga binnen nu en een week een Playstation halen maar kwam er gister achter dat er geen HDMI aansluiting op mijn tv zit.


Ligt er dus aan of ts daadwerkelijk een oude beeldbuis heeft, want als het een plat (tft) scherm is dan is het volgensmij wel (altijd) een digitale DVI-I aansluiting en zou hij gewoon . Heb een klein probleempje mijn PSis thuis op mijn tv aangesloten met HDMI maar als ik deze wil meenemen bij iemand moet ik deze in beeldinstellingen veranderen nr SCART probleem alleen is dat mijn PSdie scart niet wil aannemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts