dinsdag 9 september 2014

Feenstra onderhoud afspraak

Heeft u recent een brief ontvangen met de bevestiging voor een afspraak voor onderhoud , inspectie of installatie van uw cv-ketel en u wilt deze afspraak bevestigen? Belt u dan met 084000. Komt de voorgestelde datum of tijdstip u niet uit? Ook dan belt u 0840en wij . Of bel ons: 084000. Er zijn redenen om voor cv-ketel onderhoud te kiezen.


WarmteGarantie is het all-inclusive serviceabonnement voor uw cv-ketel. Het cv- ketel serviceabonnement sluit u af voor een minimale looptijd van jaar, daarna is het maandelijks opzegbaar. Voor € 1per maand krijgt uw cv-ketel één keer in de twee jaar een onderhoudsbeurt en worden storingen kosteloos verholpen . Het was al weer jaar geleden en ik had nog niets vernomen. De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het. Op woensdag januari 20had ik een afspraak met een monteur voor onderhoud van de cv- ketel.


Ik was tevreden in mijn oude huis met contact en contract, na verhuizing proberen afspraak te maken voor checkup. Ik kan me aanmelden via website en als ze over twee weken niets van zich hebben. Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts