donderdag 4 september 2014

Nefit ecomline hr excellent opentherm

Ik denk aan het aanschaffen van een ThermoSmart. Meer resultaten van gathering. Nefit OpenTherm Converter Manual Page 1. De Toon zal u sowieso helpen . Topic gesloten, bezoek ons.

Bekijk bij de aansluittabellen of uw ketel hiervoor geschikt is. Nu lees ik her en der dat. Toon kan ik dan op Opentherm zetten maar de ketel gaat aan en uit ondanks dat de ingestelde temperatuur al is bereikt. Een stijlvolle thermostaat die.


Raadpleeg uw installateur. Hij kan beoordelen of voor uw installatie afwijkende temperatuurinstellingen vereist zijn. Als optie met OpenTherm -converter.

Via EMS-OT converter (groene aansluiting). Dit is een modulerende thermostaat met het OpenTherm -protocol. EcomLine Classic HR (C). Zulke thermostaten zijn vrij uitwisselbaar met andere OpenTherm -thermostaten.


Hij heeft een ModuLine en zou misschien een ander . Of heeft u een cv-toestel van een ander merk, dat werkt met OpenTherm ? EMS en eBUS zijn twee protocollen die kunnen worden omgezet naar OpenTherm. AWB- en Bulex-ketels gebruiken het eBUS-protocol. Als je Nest Pro een officiële OpenTherm -adapter installeert, kan je verwarmingssysteem via OpenTherm communiceren en kan . Hiermee kunt u probleemloos opentherm thermostaten aansluiten op uw nefit of bosch cv-ketel. Waarschijnlijk geschikt de werking wordt momenteel onderzocht. Uitzonderingen hierop zijn o. Ondersteunen niet de OpenTherm standaard.


Turbo HR (C), Ja, en NEE, N. Dit toestel behoort daarom tot de Excellent productlijn.

In deze installatie-instructie wordt aandacht geschonken aan de installatie van. Ondanks dat ik de ThermoSmart vanaf 23. Vaak leveren ketelfabrikanten hun eigen thermostaat mee en ik heb de indruk dat die soms met een specifiek (geen OpenTherm ) protocol met de ketel communiceren.


In mijn nieuwe huis zit een nefit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts