dinsdag 6 oktober 2015

Australie kosten levensonderhoud

Hallo Allemaal, Leuk forum hier. Ik droom er al langer van om lekker te emigreren , heb dat ook al een keertje gedaan (Europese buitenland), maar zou over een aantal jaartjes wel verder willen naar Australie. Wat ik er hier van begrepen heb zijn de levenskosten in Australie zeker niet lager dan in . Wat zijn de kosten ongeveer voor levensonderhoud ? Budgetcoach Martin geeft antwoord op deze budget vraag!


Australië is een schitterend lan maar wel een duur land.

Er zijn dus veel variabelen, die invloed hebben . Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je wilt. Toch zijn er kosten die . Momenteel heeft de Australische dollar niet een heel gunstige wisselkoers t. Je kan echter een beetje rekening houden met verschillende prijzen van brandstof . Het eten in restaurants en cafés is daarentegen weer goedkoper dan in Nederland. Hierin zijn niet de kosten voor een auto meegenomen.


In een recent onderzoek van de Economist Intelligence Unit werd Sydney als de op twee na duurste stad ter wereld genoemd. Alleen Tokio en Osaka in Japan waren duurder.

Kan iemand die in Australie heeft gebackpacked mij een indicatie geven van hoeveel je per dag kwijt bent? Ik weet dat het heel erg persoonsgebonden is, maar ik ben niet erg op luxe, maar wil ook weer niet op een houtje bijten als ik daar ben! Zou me een eind op weg . Ook dien je rekening te houden met andere (dagelijkse) kosten zoals reis- en verzekeringskosten en kosten voor huisvesting en levensonderhoud. Meer informatie over financiering van je studie in het buitenland vind je hier.


Tevens is het je geld dubbel en dwars waar. Nu heb ik een bemiddelingsbureau gevonden en die geeft een schatting van wat je in totaal voor vijf maanden stage kwijt. De kosten van levensonderhoud in alle delen van de wereld in één geweldige grafiek - wel.


Hier zit huisvesting en alles bij in. We geven hieronder een schatting van de kosten voor je levensonderhoud. Soms krijg je een vergoeding voor je lunches . Om je hiermee op weg te helpen, vind je hier een kostenindicatie van backpacken en reizen in Nieuw-Zeeland. Sla als het kan groot in bij . De kosten voor een (lang op reis) verzekering liggen tussen de € 1- en €4- per maand afhankelijk van de reisduur en verzekeringsopties. Zeker Sydney, als grootste sta kan zich qua kosten meten met Europese steden.


Een tweekamer appartement in Sydney kost grofweg 450. Over deze route mag je dan overigens een jaar doen of korter, mocht je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts