maandag 21 maart 2016

Mobiele airco koelt niet voldoende

De mobiele airco staat overdag aan om de kamer op temperatuur te houden ( koelt tot graden). Amcoraire is trouwens failliet, reparatie zou je dus via een ander bedrijf moeten regelen. Maar je geeft aan dat deze je slaapkamer niet meer gekoeld krijgt, bedoel je hiermee dat deze helemaal niet meer koelt of dat deze te weinig vermogen heeft?


Meer resultaten van forum. Onze mobiele airo is door de hond omver gelopen en languit voorover gevallen. Nu blaast hij nog wel lucht, alle drie standen werken prima, maar er komt.

Vergeet hierbij vooral niet de scheiding tussen het riool en je airco (syfon!), en vergeet ook niet dat je airco niet genoeg water produceert om een syfon het hele jaar door gevuld te houden). De afvoerslang word handwarm ja maar lang niet voldoende om de kamer weer op te warmen tijdens het koelen. Mijn mobiele airco blaast geen koude lucht meer uit, wat is er aan de.


Gisteren blies er nog koele lucht uit en werd mijn kamer na een minuut of wel redelijk koel, nu blaast het alleen maar lauw-warme lucht uit. Ik begin vaak een aantal dagen van te voren met koelen zodat hij het alleen op pijl hoeft te houden. Je split unit verbruikt als het goed is vrij weinig stroom, de mobiele airco vreet behoorlijk wat meer stroom. Echter klein zijn ze helaas niet.


Het zijn logge dingen die nog eens een hoop herrie maken ook. Volgens mij koelt de airco niet goed genoeg.

Standaard Re: Mobiele airco. Wij hebben vorig jaar zo een mobiele gekocht bij de Blokker voor 50euro. Had er niet veel verwachtingen van, maar het doet heb beter dan verwacht. Heeft wel zijn beperkingen, maar het lukt toch om de slaapkamers een 6-tal graden te koelen. Er zit inderdaad maar een hele . Een storing aan de airco kan vele oorzaken hebben.


Zie hieronder typische vragen rondom airco storing. De airco koelt helemaal niet meer. Een split-case met voldoende capaciteit koelt meestal wel voldoende. Dit als het een temperatuur heeft bereikt van . Voor de rest is een airco in huis voor mij niet nodig maar ik wilde in de slaapkamer wel een stille airco die niet veel kost.


Verderop zie je vooral tips voor de vaste airco maar de mobiele airco is ook mogelijk als je snel een koele kamer wilt hebben. Ben je op zoek naar een mobiele airco , maar weet je niet precies waar je op moet letten bij het kiezen van een mobiele airco ? Om het binnen in huis weer op een aangename temperatuur te krijgen heb je een mobiele airco nodig. Bovendien zal de airco onvoldoende kunnen functioneren als er niet voldoende lucht aangevoerd wordt.


Nou zou ik graag weten wat jullie ervaring is met een mobiele airco. Heb hem nog niet op onze kamer aangezet want wij hebben een mobile airco en hij maakt wel geluid tenminste in het begin moet hij heel hard werken. Begonnen met een aircooler maar dat was bij mij echt niet voldoende om het af te laten koelen.


Daar gaat koud water in en een koelelement en dan komt er wel een beetje koele lucht vandaan maar de warme lucht in de kamer blijft hangen.

Een tijd terug overgestapt naar een mobiele airco en daar ben ik . Heb al wel een verduisterend rolgordijn en ventilator maar dit helpt niet voldoende. Aja voor degene die zeggen dat ding staat hier al min en ik voel niks verschil klopt idd een airco moet je een tijdje zijn werk laten doen. Ik koch de airco in de veronderstelling dat hij mijn woonkamer, die toch niet al te groot is, makkelijk zou moeten koelen. Een airco is te veel gedoe met een.


Hij blaast wel goed koude lucht en de gevoelstemperatuur is redelijk te noemen . O jee, de airco geeft problemen! Hij koelt niet goe stinkt of geeft helemaal geen sjoege. Kan ik daar zelf iets aan doen of moet ik hem door een vakman laten maken?


En zo ja, waar doe ik dat dan en hoeveel kost me dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts