vrijdag 11 maart 2016

Nefit ecomline storing 6

Oorzaak en oplossing van storingscode van ketel Ecomline HR (merk Nefit ). Heeft ketel Ecomline HR van Nefit een probleem? Helaas is een van de punten meet de voordruk. Afgezien daarvan is het een aardige stap-voor-stap test.


Misschien dat het helpt. Sinds vandaag heb ik een storing aan mijn nefit ecomline h.

Het displaycode geeft code aan, brander ontsteekt niet of valt ui wat is jullie. Dit heb ik al gedaan: - gloeiplug en ionisatieplug nieuw - brander, warmtewisselaar en condensatiebak schoongemaakt - alle aardingen schoongemaakt - ionisatie-stroom gemeten: . Vermeld bij telefonisch contact met de installateur altijd: - de displaycode en de servicecode;. Gebruikersinstructie Nefit Economy HR.


Ik heb problemen met mijn Nefit Ecomline en wellicht is hier iemiand die hier iets over weet. Mijn ketel slaat steeds vaker af en geeft dan een 6A foutcode. Meer resultaten van forum.


Doorloop de stappen in deze tool om zelf de storing aan uw CV-ketel te verhelpen.

De Nefit ketel geeft code 4C aan en de thermostaat wijst op een storing aan de ketel. Na resetten van de ketel springt de ketel weer op 4C. Reageer op deze vraag Misbruik melden.


Dit Nefit EcomLine HR(C)-toestel is voorzien van diverse in het oog springende. Installatie-instructie Nefit EcomLine Excellent HR-toestellen. C gemiddel binnen minuten.


Uw Nefit EcomLine HR singletoestel kan omgebouwd worden voor gebruik op butaan- of propaangas. Storingcode 6A : Er treedt geen ionisatie op na ontsteekfase, de gloeiplug werkt niet. De gloeiplug heeft een zeer betrouwbaar keramisch gloeielement, dat er voor zorgt dat zelfs in een vochtige omgeving de ketel altijd kan worden ontstoken.


Ik heb regelmatig storingsmeldingen op mijn cv ketel, een Nefit Economy vr, sinds we Toon hebben. Maar als je problemen hebt met storing 6A betekent dat de vlam niet gemaakt kan worden. Ik vermoed dat je gloeiplug, ionisatiepen of gasblok slecht is waardoor je storingscode 6a krijgt. Sinds hebben wij grote problemen met onze cv installatie. BUINEN - CV-ketelproducent Nefit in Buinen heeft problemen met het type ketel Smartline en.


Let op: De Nefit EcomLine HR heeft een nominale belasting (b.w.) van kW tijdens sanitairbedrijf. De leidingdiameters in tabel 4. Het kan voorkomen dat de display de code 2F weergeeft na het vullen van de cv-installatie. Wanneer dit geregeld voorkomt, neem dan de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts