dinsdag 29 maart 2016

Luchtafvoer airco

Dit is het beste: een gat in de muur voor de afvoer van je mobiele airco. Lees de gebruiksaanwijzing en bewaar die op een plek waar je ze later makkelijk terug kunt vinden. De wasdroger heeft nu met een slang een directe verbinding naar een onluchtingspijp op het dak.


Ik heb net een tweedehands mobiele airco gekocht voor op onze slaapkamer. De slaapkamer is onder dak (hellig van 30°) en achter het laagste gedeelte is nog een soort van kruipzolder van iets meer dan een meter lang tot aan de laagste punt van het dak.

Nu, de vraag is hoe ik de afvoerbuis van de . Nu hebben we een afvoerdroger en die willen we in het washok plaatsen. Op dit moment is er echter geen afvoer in het dak dus die moet gemaakt worden. In de andere kamer willen we onze portable airco plaatsen, hiervoor moet . Meer resultaten van forum. Je ventilatiesysteem als airco gebruiken, kan dat?


In goed geïsoleerde woningen is een degelijk ventilatiesysteem een must.

Maar hoef je ook een airco te installeren voor de warmste dagen? Door een schuin dak met velux dakramen en het feit dat ik nachtdiensten werk is het geen optie de afvoer slang van de mobiele airco door het raam te plaatsen. Ik wil op zolder een mobiele airco plaatsen. Een vraag namens een kennis, die vraagt zich af of hij zijn airco -luchtafvoerslang aan kan sluiten op de mechanische ventilatie.


Ik kan al bijna op mijn. Houd de zomer buiten met een airco. En kun je een airco zelf installeren? Wordt je er verkouden van? Leer alles over de airco met KARWEI.


Eén voor binnen voor de verspreiding van koude lucht en één voor buiten voor de afvoer van warme lucht. Ventilatieroosters, (RVS) luchtventielen in diverse maten en uitvoeringen uit voorraad leverbaar. Online bestellen of ophalen in Ridderkerk.


Airco Onderzoek wijst uit dat prestaties positief beïnvloed worden door een aangenaam binnenklimaat! Airconditioning is daarom niet langer een luxe maar soms ook een noodzaak die in Nederland steeds vaker wordt toegepast in woningen, winkels, restaurants, kantoren en fabriekshallen. Ik had het idee om een mobiele airco op de zolder te plaatsen (koude lucht zakt), hier heb ik nog een afvoer die oorspronkelijk bedoeld was voor een droger.


Ik zou kijken naar een oplossing waar je de afvoer naar buiten kunt loodsen.

Ben nooit voorstander van een airco in slaapkamer of kantoor geweest. Het is niet gezond als dat ding niet tijdig wordt gereinig en het kost onnodig veel energie. Hallo, Wie kan mij raad geven?


Het verschil tussen een mobiele en vaste airco is de afvoer van warme lucht. Deze units koppel je niet los van elkaar. Een monoblock airco bestaat uit stuk.


Voorwaarde is wel dat je de mobiele airco dicht bij een raam of schuifraam plaatst. Bevestig de meegeleverde slang voor de luchtafvoer op de airco en leid ze via het raam naar buiten. Dicht de openstaande kier zo goed mogelijk af. Dit kan eventueel door een houten paneel op maat te zagen en er een gat met de diameter . Climacon is een groothandel in airco , warmtepompen en ventilatie.


We zijn gevestigd in Oost-Vlaanderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts