vrijdag 18 maart 2016

Remeha quinta storing 04

Geen warm water bij openen van de kraan. Ketel is niet in bedrijf. Mijn ketel geeft elke keer code aan.


Wij adviseren u dan ook . Ontdek kosteloos en binnen één minuut hoe u de storing kunt verhelpen. Hiermee geeft de ketel de vergrendeling weer.

Bij deze storing dient de oorzaak ervan opgelost te worden waarna de cv-ketel vanzelf, dus zonder dat de reset toets hoeft te worden ingedrukt, weer in bedrijf komt. Storingen bij toestellen met andere regelaars. Hotforum Gratis je eigen.


Verder staat er nog wel een foutcode in het storingsmenu : (aanvoertemperatuursensor niet aangesloten of defect) maar die lijkt goed te werken via het inspectiemenu. Heb een remeha quinta , helaas blijft hij maar het huis verwarmen ondanks dat de thermostaat gewoon op staat en het nu echt buiten warmer dan graden is, heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. Ik zie geen storingen oid op het display.


Is dit een electronica . Als ik op reset knop druk begint de ketel op te starten.

Op moment dat dat hij ontsteekt zie ik door dat kijk venstertje een steekvlam. Nog veel warme en storingsvrije jaren met je toestel toegewenst! Product jaar of meer in bezit. Hallo, mijn naam is Jan. Ik help je met de storingscode van je CV ketel.


Doorzoek onze database en los de storing snel zelf op! Kunt u het niet zelf oplossen? Dan komen we natuurlijk graag bij u langs. Op ons -kanaal zie je allerlei content over warmte, comfort en duurzaamheid.


Hoog rendement gaswandketels. Installatie- en servicehandleiding. Quinta Pro - - - 115. De ketel gaat bij dergelijke invloeden niet in storing , maar moduleert in eerste instantie terug en gaat . Vandaag (woensdag -07) was het weer warm en weer ging de ketel in deze storing. Volgens de documentatie betekend code 29: Omschrijving: Ventilator blijft draaien of signaal niet correct.


Dit is meestal als ik het warm water aanzet. Temperatuur warmtewisselaar te laagTemperatuur warmtewisselaar te hoog .

Het water wordt dan ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts