maandag 13 juni 2016

Climate control auto werkt niet

Temperatuur blijft steeds hetzelfde. Nu heb ik een probleem met de verwarming cq kachel ( climate control ). Ik snap niet goed hoe de klimaat controlle in mijn auto werkt. Airco in de winter, hoe te gebruiken.


Meer resultaten van forum. Handig om te vermelden wellicht.

Likes (0) Dislikes (0) . Ik kom er nu achter dat de climate control niet werkt. Als ik hem koud zet (bv graden), begint hij wel hard te blazen, maar wordt het niet koud. Vanochtend geprobeerd om hem warm te maken (22), maar ook dan gebeurt er niets. Een goede CC begint pas hard te blazen als het koelwater op temperatuur is, airco werkt vaak niet onder een graad of airco is vaak prima uit te zetten en uit te laten.


Sterker nog, het ontbreken van climate control was een van ( niet de hoofd) redenen om de auto in te ruilen. Het bestaat uit een paar belangrijke onderdelen die allemaal goed moeten functioneren. Climate control : Techniek - W124Club.

Beste is om voor je vakantie nog even langs te gaan bij een airco bedrijf, die meten dan of alle componenten het doen, of ie lekvrij is enzovoort. Nou heb ik dus een gek probleem. Ongeveer dragen geleden had ik de hele dag gereden en alles werkte uitstekend. Ik stap in start de motor en . Goedemiddag Forum leden, Sinds gister werkt de aanjager niet meer van de auto van mijn vriendin. Dit is een ibiza met climate control.


Op het display is deze wel in te stellen echter blaast deze geen lucht meer. Het is niet zo dat ik per sé airco wil, raampie open werkt ook maar wil het wel graag weten. Life is what you make of it. OK, als leek op Auto - en Peugeottechniek in het bijzonder ga ik, als vliegtuigelektronicaboer, iets roepen wat ik denk dat de oorzaak is. Geen idee of het systeem zo werkt , en hoe die onderdelen heten.


Beste GPC-leden, Ik heb een probleempje met mijn gp. Toen ik vertrok sprong de climate zoals normaal aan om het een beetje aangenaam te maken, echter na een minuut of kapte hij er plots mee. Hij blaast op geen enkele manier lucht de auto in! Het werd dus veel te heet in de auto.


Ze hebben de foto sensor vervangen en het weerstandje welke er al eerder in geplaatst was beter afgesteld. Toen de monteur de auto terug kwam brengen werd mij verteld dat het nu goed werkt alleen ik mag de climate control niet op de auto stand zetten want dat .

Mijn Parrot werkt niet meer. Is uitgevallen tijdens het rijden) Is wel zelfde rit . Wat is climate control , en hoe werkt het. Niet alleen koelt de installatie maar wanneer nodig zal de installatie het auto interieur ook verwarmen mits de ingestelde temperatuur daarop ingesteld is. Dit gebeurde mij vandaag nog, met een (volgens de auto ) buitentemperatuur van graden terwijl de climate control op 20. Schakel het systeem alleen in bij hitte.


Dit zou toch onder Product aansprakelijkheid moeten vallen? Hier kan je toch niet als leverancier mee weg komen? Wij zijn langzamerhand zover dat Renault of alsnog met een passende oplossing (temperatuursveschil binnen graad) moet komen, of de auto tegen een goede prijs terug moet nemen, met . Hallo allemaal, Helaas mijn airco en dus ook mijn climate control werkt niet meer.


Als ik de airco inschakel gaat de auto stationair iets hoger draaien dus ga er van uit dat mijn pomp aanslaat. Nu verder dus geen fout meldingen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts