dinsdag 21 juni 2016

Honeywell thermostaat knippert

Ruimtetemperatuur, ingestelde temperatuur ( knipperend bij eerste verdraaiing van de instelring) of storingscode van uw cv-toestel. Honeywell - Handleiding thermostaat - Kijkvoelbeleef. Het lampje van de ontvanger knippert soms rood.


Het LED op de module blijft rood knipperen. Er is iets aan de hand met de.

Kan ik van deze thermostaten aan dezelfde ketel monteren, zodat ik zowel boven als beneden een thermostaat heb hangen? Nee, dat is bij modulerende . Kan nergens in een handleiding vinden dat vlamsymbool überhaupt kan knipperen en wat dit betekent. Reageer op deze vraag Misbruik melden. Het is een Danfoss thermostaat en een Intergas HR ketel. De ketel werkt verder goe krijg warm water uit de kraan en douche, kan alleen de verwarming niet meer regelen via de thermostaat , wat wel een probleem gaat worden met de winter.


Welke twee draden moet ik aansluiten? Ik zie een knipperende “E” in de display van de thermostaat , wat is er mis ?

Een knipperende F geeft een storing in de cv-ketel aan. Het volgende is het probleeSinds enkele dagen blijft het display knipperen en kan ik niets veranderen. Dit is soms te verhelpen. Thermostaat resetten door de batterijen omgekeert in de thermostaat te doen. Als dat niet helpt is de thermostaat defect.


INSTALLATIE- EN BEDIENINGSINSTRUCTIE. Draadloze kamerthermostaat. De thermostaat heeft een duidelijk afleesbaar display met touchscreen toetsen en dynamische tekstlijn.


Ketelmodule status led blijft groen knipperen (geen signaal van thermostaat ). Hoe herstelt u de draadloze verbinding tussen de Round Wireless- kamerthermostaat en de aan-uit. Inbedrijfstellen en configureren van de Lyric THet inbedrijfstellen is hetzelfde voor de Lyric T6. Vanavond heb ik deze thermostaat aangesloten op de HR-ketel, echter krijg ik nu telkens een knipperend sleuteltje in beeld. Geen probleem dacht ik, daar in de handleiding staat dat je even je . Beknopte verklaring van bedieningspaneel.


Aftellen van de ECO- modus (zie pagina 11). Huidige temperatuur (of gevraagde temperatuur indien deze knippert ). De Hgaf wel een teken van leven na een korte reset, maar helaas, na een half uur stond ie weer te knipperen.

Toelichting bij figuur koelmodule (optioneel):. Klep verwarmen (230V uitgang). Alleen indien de optionele HCS20-C koelmodule aanwezig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts