vrijdag 10 juni 2016

Kattennet tuin

Kattennetten worden toegepast in tuinen , op balkons en terrassen. De netten worden aangebracht om het ontsnappen tegen te gaan. Het net bestaat uit een sterke kunststofdraad die bestand is tegen weersinvloeden en zeer lang meegaat. In tuinen worden meestal netstroken op de schuttingen gemonteerd.


Het balkonnet of kattennet kan uw kat het leven redden. Ideaal aan te brengen op uw balkon of terras.

Beschermd door een kattennet kan uw kat niets meer gebeuren. Een prima product, heb vierkante meter ren overdekt met dit net omdat het veel goedkoper is dan een stalen raamwerk en het voldoet prima, de vorm is zeer. Ik heb de hele tuin met deze netten kunnen afzetten waardoor mijn katten veilig in de tuin kunnen blijven en er geen vreemde katten in kunnen. Maak je balkon of tuin kattenbestendig met een kattennet en laat ook hen veilig genieten van het buitenleven!


Heel makkelijk en goedkoop in jouw geval, doordat de tuin met een schutting omgeven is. Schroeven bovenop de schuttingen draaien en daar een kattennet overheen spannen. Dat draad is zo dun dat het niet echt opvalt, dus echt last heb je er niet van.


Hoe katten binnen tuin houden?

Katten vraag: verhuizen en tuin afzetten. Voorkom dat je katten de tuin uit gaan of van je balkon af springen Kattenbezitters weten het als geen ander. Ik heb net maar een nieuw net besteld en laat dat maar direct vanaf mijn schutting schuin mijn tuin inlopen. Rufus had namelijk al ontdekt dat hij op een slimme manier op de liggers van mijn pergola kon komen en dan is het nog maar een stapje naar het schuur dak.


Dus als ze schuin staan kan dat niet . Met dit sterke net zorg je ervoor dat jouw kat of katten het balkon niet kunnen verlaten of er niet van kunnen vallen of springen. Je kan het ook gebruiken om er een kattenren of buitenverblijf mee te maken. De gekozen oplossing hangt samen met wat je zelf prettig vindt, de grootte van de tuin , de hoeveelheid katten en je budget. Heeft u last van katten en wilt u kattennet bestellen? Bekijk hier ons uitgebreide assortiment kattennetten.


We leveren ook maatwerk! Ik wil Dook en Freud graag in de tuin laten maar omdat een volledig kattennet best een investering is (die ik op dit moment niet kan veroorloven) zoek ik een alternatief. Nou vroeg ik me af, klopt het dat katten niet in kippengaas (dat 8- kantige) kunnen klimmen omdat dat pijn doet aan de poten? Je kunt, als je houten palen neemt, ook gewoon latjes van cm . Het meest ideale zou zijn dat ze via het kattenluik vrij in en uit kunnen lopen, en binnnen de grenzen van mijn tuin alle beweginsvrijheid hebben.


Een tuigje is geen optie, dat heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. Wij zijn onlangs verhuisd en willen niet dat de poezen uit de tuin kunnen, dus willen wij een kattennet rondom maken.

Het kattengaas kan vaak ook nog op maat . Kattenbeschermnetten, draaddikte 2mm, maaswijdte 30mm, geschikt voor de afspanning van balkons, dakterrassen en tuinen. Dit artikel wordt enkel verkocht per doos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts