dinsdag 28 oktober 2014

Debora leeser getrouwd

Voor de rubriek Lifestyle NWS Business Lady interviewen wij een aantal inspirerende dames over hun weg naar succes. Twee weken geleden was het de beurt aan Silvana Hoekstra. Vandaag deel ik in dit eerste artikel mijn persoonlijke verhaal hoe ik mijn juwelenmerk begon én ik deel tips!


Mijn juwelenmerk, Choices by DL, is begonnen als afstudeerproject aan het Amsterdam Fashion Institute. Mijn man en ik zijn nu jaar samen en afgelopen november zes jaar getrouwd en als ik op een bepaalde manier kijk dan weet hij wat ik denk en . Vandaag mijn eerste video uit een nieuwe reeks, namelijk interviews met ondernemers.

Haar vader Benno, die eigenaar is van het familiebedrijf, zit er minder bovenop. Ik geloof in teambuilding. Bij mij mogen mensen iets meer fouten maken. Wie denkt dat ze pater familias Benno Leeser wel eens spuugzat zijn, heeft het mis.


Bart-Jan Brouwer is benieuwd naar waar zij als ontwerper van Choices by DL haar inspiratie vandaan haalt. This business mom lives in Amsterdam, together with her husband Dustin and three year old daughter Djulia. This woman knows how to combine motherhood with having a business.


Wij zijn trots op het interview dat debora huisman leeser had met humberto tan ( wat doet hij het goed in rtl late Night he?) met oger hebben wij al jarenlang een uitstekende relatie, onder andere door onze gezamenlijke passie, het werken in onze familiebedrijven. Kortom, het Gassan magazine zal u veel lees- en kijkplezier .

Laat je inspireren door deze sieradentrends voor het voorjaar. De maand mei is een van de meest populaire maanden om in het huwelijksbootje te stappen. Maar zonder indrukwekkende ring wordt er natuurlijk niet getrouwd ! Mix and match any way you like! Voor Choices by DL draait alles om de vraag waarom u genoegen zou moeten nemen met één enkel stuk, terwijl er zo veel keus is. Advysen niet alleen ten opsigte van de Trcbellianique, maar ook over nog andere saaken werd geadviseer sullen wy, om den Leeser daar van beeter . We have many A-Z keywords for this term.


LXRY TV Wedding Jewelry. Amsterdam Fashion Institute. Zij heeft rechten aan de UvA . Dit gold ook voor Moritz Cohen, zijn vrouw en zijn zoon Bernhard. Morits Cohen had een winkel, die bekend stond als de Marktwinkel in Aalten. Debora Leeser van Gassan praat ons.


Zij is geboren op september . Abraham van der KLOOT, fruitkoopman, pakhuisknecht, en Helena LEESER. Prinses Laurentien over gesprekken aan de familietafel. In deze sectoren domineren ze:.


Ingeschreven echtscheidingen. Inschrijvingen van huwelijken voltrokken in het buitenland.

Huwelijken gesloten op locatie in Den Haag of in Den Haag zelf. Zie de akte voor de juiste locatie. Tim is momenteel zeer actief als secretaris van de . HUMAN INTEREST - EITZES VAN ESTHER. Spinoza op het spreekuur.


Ik word beschuldigd van. Ik ben niet heel gelovig en ben getrouwd met een niet- Joodse vrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts