vrijdag 24 oktober 2014

Elco auto ervaringen

Van harte welkom op website van Elco Auto. Scherp en helder zakendoen alsmede het leveren van kwaliteit zijn belangrijke pijlevers voor ons bedrijf. Door goede ervaring en goede contacten met leveranciers en ons puur te richten op in- en verkoop, kunnen wij leveren tegen de scherpst mogelijke prijs. Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto. Heel vriendelijk, behulpzaam en niet duur.


Onlangs heb ik een auto gekocht en de oude ingeruild bij Elco.

En dat voor een prima prijs. In de weken na de aankoop bleken een paar dingen niet helemaal in orde aan de auto. Elco heeft dat allemaal keurig opgelost en zonder kosten voor mij. Medewerkers zijn vriendelijk, er wordt helder gecommuniceerd en afspraken. Alle advertenties van Occasion Elco Auto , Heerhugowaard op Marktplaats.


Nog geen reviews geschreven op autoverleden. De score bovenaan deze pagina voor Elco Auto is een gemiddelde van reviews over dit bedrijf van alle review sites in Nederland. Wij tonen verder alleen de geschreven ervaringen die zijn achtergelaten op onze site.


Schrijf nu de eerste ervaring op autoverleden.

Tevens het verzorgen van glasvezelaansluitingen. Auto - Autodealers, Autobedrijven. Bekijk ook deze branches. Deel hier uw ervaring met Elco Auto. Bedrijfsgegevens van Elco Auto in Heerhugowaard.


Adresgegevens, contactgegevens en bedrijfsinformatie van autohandelaar Elco Auto te Heerhugowaard. Zoals altijd weer netjes en goed geholpen. Alle occasions worden afgeleverd met APK.


En, om er zeker van te zijn dat de genoteerde kilometerstand correct is, ook met een Nationale Auto Pas (NAP). Na een telefoontje naar de technische dienst van Elco bleek dat er hoger gelegen parameters moesten gewijzigd worden, aangezien we boven ook een thermostaat hangen hebben op. Er zit wel een tijdschakelprogramma in, maar de modus staat niet op auto en zou dus continu in vraag moeten staan. Das Import is een betrouwbare, professionele organisatie met goede referenties en meer dan jaar ervaring op het gebied van auto import uit Duitsland.


Een goede bekende van mij had reeds reeds ervaring met een auto via Das Automotive Import laten invoeren. Bij ons bent u in goede handen voor uw centrale verwarming, sanitair, ventilatie en waterbehandeling. Je weet dat ik je auto en kleur werkelijk fantastisch vind.


Maar ik wil wel even zeggen dat ik ergens best wel een beetje jaloers op je ben, niet zozeer. GTi, maar over het algemeen kan ik me heel goed in je ervaringen vinden, haha! Elco Lenstra heeft banen vermeld op zijn of haar profiel.


Ik heb speakers met een 4xwatt radio in mijn auto.

Het probleem is dat ik de bass en treble niet apart kan regelen voor de front en rear speakers. De rear speakers zijn zwaarder dan de front speakers, dus als ik de bass opendraai beginnen de front speakers te klapperen. Nu wil ik dit oplossen door 2 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts