dinsdag 17 februari 2015

Thermostaat aansluiten rood blauw

Een intelligente thermostaat communiceert met de CV over beide draadjes - ook daar maakt het geen verschil. Niet geheel, een open therm thermostaat moet je bv niet op de 24V aansluiting aansluiten op je toestel maar op de open therm aansluiting , . Aansluiten nieuwe thermostaat , hoe? Adviesoverdeaansluitingvanjethermostaat.


Als je volgens de handleiding van de thermostaat ziet dat de draden niet op de juiste klemmen zijn aangesloten, verplaats je deze eenvoudig (met een schroevendraaier) naar de juiste klem.

Stap 5: Als je er zeker van bent dat de . Hi All, Ik probeer een Plieger Milton aan te sluiten op onze oudere CV. Zoals je kunt zien op de foto heb ik te maken met drie draadjes waarvan. OdGD_uYA Vergelijkbaar jul. De instructievideo is een aanvulling op het Impulskatern uit.


Het aansluiten van een thermostaat. Maakt het uit welke kleur draad aan welke ingang wordt gemonteerd? Onze thermostaten zijn polariteitsongevoelig, en zo maakt het niet uit welke draad aan welke aansluiting gaat.

Moet de stekker van de ketel uit. Probleem is echter dat de oude thermostaat is aangesloten door draden, terwijl de nieuwe maar een aansluiting heeft voor draden. Deze zijn aangesloten op van de contactpunten in de thermostaat : rood , blauw , geel en groen.


Welke van deze moet ik gebruiken op de nieuwe thermostaat ? Ik heb net een thermostaat gekocht, namelijk de elro kt100. Namelijk een gele, rode , groen en blauwe. We hebben een atag blauwe engel ketel, maar ik kan er niet uitkomen wat welk . Toegevoegd na minuut: Ik heb trouwens twee draden en rode en een blauwe.


Ja draadjes gewoon aan elkaar. Hoe zit dit bij een Open-therm aansluiting ? Re: draadjes thermostaat. Over het aansluiten , de meeste draads thermostaaten hebben een RELAIS met contacten voor het aansluiten van de ketel.


Nu heb ik een nieuwe thermostaat gekocht, een Honeywell Chronotherm Touch ( handleiding) De moet draads aangesloten worden. De zwarte draad rechtsboven en zwart-witte . Als de thermostaat warmte wil vragen, verbind hij deze intern door met de W, de ketel ziet dat en slaat aan. Maar ik heb aansluitpunten, blauwe en rode draad.

Draden ook aansluiten op groene blokje van de muurplaat. Ik weet niet of ik hier de vraag mag stellen, dus probeer ik het maar. Ik heb een Toon thermostaat gekocht(ben geen Eneco klant) en wil deze zelf aansluiten op mijn bestaande aansluiting. Kan ik de bedrading van mijn bestaande aansluiting klakkeloos aansluiten op die van Toon?


Dus rood links en blauw. De thermostaat zou toch stroom moeten krijgen van de cv-ketel? Er komen een blauwe en een rode draad uit de muur. Beide mogelijkheden leveren niets op.


Zodra we de oude aansluiten (met batterij), dan is er niets aan de hand. Wat voor bedrading aansluiting thermostaat kachel? Thermostaat aansluiten rood blauw.


Bij het aansluiten van de draden van de thermostaat en de ketelmodule, maakt het iets uit hoe je de blauwe en rode draad aansluit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts