woensdag 25 februari 2015

Truma saphir comfort inbouwen

Truma Saphir compact, € 1. Inbouw Pakket, € 110 € 2500 . Wie o wie kan mij een duidelijk antwoord geven op de volgende vraag. Kan ik mijn airco nu wel of niet aansluiten op het bestaande ringventilatie systeem? Ik zou graag willen weten waarom wel of waarom niet, ik hoor teveel verschillende berichten. Ik wil nl mijn truma saphir comfort gaan inbouwen met 2 .

Hij verdeelt de lucht stil, individueel en flexibel in de ruimte. Bovendien verplaatst de manier van inbouw het zwaartepunt van de caravan naar beneden, wat een . Hallo, Ik lees niet zo veel over deze airco, enof ik kan het niet goed vinden. Dat kan natuurlijk ook nog eens het geval zijn, maar zijn er mensen hier die deze versie hebben en wat hun ervaringen zijn, en ook hoe jullie hem ingebouwd hebben. Unsubscribe from Alt Om Camping.


TRUMA Klimagerät Saphir compact, comfort , vario - Duration: 5:48. Deze airco, die op de bodem van uw caravan of camper geplaatst dient te worden, weegt slechts kg. Deze airco heeft een heel laag geluidsniveau door nieuwe ventilatoren die zijn ingebouwd .

Meer voordelen van de Saphir vario. De tweede in de reeks bergruimteairconditioners bij. Dankzij de compacte afmetingen past de Comfort RC probleemloos in de meeste opbergruimten van je recreatievoertuig. Met een airco is het altijd lekker koel binnen - zelfs op een heel warme dag ! Kiest u voor een airco die naast koelen, ook kan verwarmen, dan kiest u voor extra gemak. Op een koude ochtend verdrijft het verwarmingselement dan extra snel de kou.


Er zijn manieren waarop onze werkplaatsmonteurs een airco . Hoeveel Ampère is echt noodzakelijk en hoe zit het met de geluidsoverlast? Zeer lange campers of caravans koelt u het beste met twee. Dakairconditioningsysteem Aventa.


Thermisch comfort naar wens. Zit u er zomers warmpjes bij. Bij het zoeken naar een geschikte betaalbare, gebruikte bestelbus om er een camper van te maken, stond de airco niet hoog op onze verlanglijst. Maar je wensen veranderen in de loop der tijd.


Uiteindelijk wilden wij toch graag een airco voor zowel tijdens het rijden als het stilstaan. Het liefst een zonder 230 . Daarbuiten volgens offerte.

AFSTANDBEDIENING SAPHIR COMFORT. UNIVERSELE HOUDER TBV AFST. Onze prijs € 1Adviesprijs: € 170. Vraag naar de levertijd is een speciale bestelling! ONDERSCHAAL SAPHIR COMFORT.


IR-ONTVANGER SAPHIR COMFORT 3M. Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende inbouw wijze. De inbouwklus leek mij zelf wel aardig dus dat heb ik dan ook gedaan. Leuk werk maar wel een hele klus.


Vooral het aanbrengen van de uitsparingen in de caravanbodem ging mij wel even aan het . Opbouw en inbouw airco voor het koelen van caravan of camper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts