maandag 27 februari 2017

Geen warm water nuon

Wij vinden het belangrijk dat u ongestoord van warmte en warm water gebruik kunt maken. Toch kan er een keer iets mis gaan. Heel vervelend als dat gebeurt, en helemaal als het lang duurt.


Uw cv-ketel doet het niet. Soms kunt u zelf de storing verhelpen. Bekijk de tips en het filmpje cv-ketel bijvullen.

Of bekijk onderstaande video. Hier leggen we uit hoe u zelf de verwarmingsketel ontlucht. Misschien is daarmee de storing al verholpen. Fijn toch als u geen monteur nodig heeft? Ede Kernhem, storing, geen warm water -verwarming.


Door Nuon heb ik eindafrekening gekregen . Geen warm water in Almere tussen de vaarten, is er storing? Kan niks op de site vinden.

Wij maken jouw energie betaalbaar en zo schoon mogelijk. We zijn op werkdagen van 8. Amsterdam, Noord- Holland. MariskaPolman Hoi Mariska. We hebben er nog geen melding van gehad.


Mijn woning is aangesloten op stadswarmte, wat betekent dat ik veel geld betaal. Op dit moment heb ik geen warm water en kan dus niet douchen. De uursservice van Nuon gebel maar die wil geen stor. Warm water leverancier Almere. Ik woon in Almere en ik heb bij Nuon mijn electriciteit, gas en het water word door hun verwarmd.


Nu wil ik overstappen naar een andere leverancier, maar na een paar telefoontjes kom ik erachter dat bepaalde leveranciers geen warm water. Door onderhoud van NUON hebben huishoudens in de Danswijk tijdelijk geen warm water. Dat meldt de energieleverancier op haar website. Nu zie ik dat het aantal mgebruikt warm water langzaam omhoog blijft lopen als de warm water kraan nergens aan is. Is dit normaal of word ik hier.


Het betreft hier stadswarmte van Nuon in Lent (gem. Nijmegen). En je verbruikt geen warm water. Dan hoort de warmwater meter niet .

In uw woning is geen cv-ketel of geiser geïnstalleerd. Warmtepomp Warmte, Koude en. Het warme water dat u nodig . Hierbij wil ik een klacht melden over Nuon : weken geleden hft NUON onze stadsverwarming afgesloten. En dit terwijl we in ons gezin een klein k. Voor niets hoge kosten moeten maken, naar nu blijkt waarschijn.


Er zijn ook woonwijken met een apart leidingnet voor warm water. U kunt kiezen uit verschillende comfortklassen voor warm kraanwater (zie het hoofdstuk over extra warmwater comfort). Een cv-ketel of boiler heeft u niet meer nodig in een huis met stadswarmte.


Daar heeft u dus ook geen omkijken naar. Ik kreeg vorig week mijn 1e jaarafrekening van Nuon. Het heeft zeker met geld te maken, want Nuon zal zeker goed aan de stadsverwarming verdienen.


J wordt verbruikt terwijl het appartement nog niet bewoond wordt en er dus bijvoorbeeld ook geen warm water wordt gebruikt. Stadsverwarming is een manier om je huis te verwarmen of om warm water te krijgen, zonder gas te gebruiken. Met stadsverwarming heb je geen eigen cv- ketel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts