vrijdag 10 februari 2017

Vaillant vhrc opentherm

Menu instellingen voor het veranderen van de KT settings. Eerst in menu dnaar en opslaan om in. Het schijnt dat dat zuiniger stoken is. Mijn vraag is kan je dit zelf, softwarematig.


Bij mijn weten is het opentherm protocol een echt open protocol, in die zin dat thermostaten en ketels in hoge mate uitwisselbaar zijn.

Vaillant hrEXCLUSIEF VHR C geschikt voor. In de handleiding van je ketel kun je vervolgens wel vinden welke connectoren voor OpenTherm zijn. Cookies accepteren en doorgaan Cookies weigeren. Hiervoor is een aparte module verkrijgbaar die in de ketel geplaatst jan worden, de VR module als ik het goed heb gelezen en die . Ja, en Ja, en Ja, OT en massa op meegeleverde OpenTherm.


Ik moet dus NIET gebruik maken van de zg E-bus. Er zit links een apart printje met daarop een connector OT en massa.

Hier moet een OpenTherm thermostaat op aangesloten worden. Dank voor de ondersteuning! Wat kan de oorzaak zijn dat de Toon niet goed samenwerkt met mijn ketel op basis van Opentherm ? CV werkt goe alleen kan ik nu geen warm water meer uit de kraan krijgen. Ik weet dat mijn ketel wel Opentherm kan praten.


Deze heeft wel aardige features. Thermostaten met een OpenTherm protocol zijn de meest standaard modulerende thermostaten. OpenTherm is de taal waarmee een OpenTherm thermostaat met een modulerende cv-ketel communiceert. Niet alle modulerende cv-ketels zijn voorzien van een OpenTherm protocol. Sommige zijn namelijk merkspecifiek . Vailliant HR-C, is dat modulerend?


Chronotherm Touch Modulation. Combifor mft kroonsteen. Best opnieuw vervangen door een thermostaat die gebruik maakt van het opentherm protocol om de ketel te doen moduleren. Power Converter toepassen.


Vind mcba vaillant op Marktplaats.

Voor iedereen een voordeel. VHR S, VHR C , VHR S en. Remeha iSense OpenTherm klokthermostaat. Gas-Wandheizgerät mit Brennwerttechnik. Condensatiegaswandketel.


Chaudière murale à condensation. Alleen met optionele OpenTherm module VR33. Installatie- en onderhoudshandleiding. ULTIMA 35- 45- 3- 4- 5- A type. Heeft u veel warm water nodig maar wilt u niet dag en nacht water van 60graden warm hoeven te houden dan is dit de cv-ketel.


Honeywell helpt u graag op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts