donderdag 20 april 2017

Ziggo modem kapot

Op deze pagina lees je alles over de garantie op de door. En ja, die kunnen helaas kapot gaan. Natuurlijk helpen we graag om de apparaten te repareren of om.


Onze Mediabox XL en modem krijg je in bruikleen. Dan heb je tot het einde van je abonnement garantie.

Brandt er geen enkel lampje op je modem ? Bekijk hier hoe je het oplost. We laten je zien hoe je dat doet. Hoe check ik of modem aan vervanging toe is? Ik heb bekabeld verbinding met de modem (Ubee van ziggo ), en het probleem doet zich voor via kabel op de pc, de ps en via wifi op alle apparaten in huis.


Voor mijn woongebied staan geen storingen vermel en geen werkzaamheden ( wel geplan maar niet actief). Kan er nog iets aan doen van deze . Ziggo ForuModem kapot?

Zijn alle webcare medewerkers met vakantie? Woensdag 10-stop er mijn modem mee, compleet doo geen. En daar komen de komende jaren er nog wel wat bij: vervoer, verwarming, licht. Net voor het weekend begaf onze primaire levensbehoefte het. Onze ziggo verbinding stopte ermee door een kapot modem.


U heeft wel een heel oud modem ” sprak de ziggo technische dienst. We zullen een nieuwe sturen. Jammer dat de modem niet kapot is, dan zou je wel probleemloos een nieuwe krijgen. Op zich heel blij mee, maar moet er ook eerlijkheidshalve bijzeggen dat. We zouden een nieuwe kabelmodem toegestuurd krijgen.


De router kunnen we nu wel wegdoen dus. We hoefden geen extra kosten . Het kan zijn dat het stopcontact geen spanning geeft (vervang de zekering) maar meest waarschijnlijk is de voedingsadapter van het modem kapot of het modem zelf. Ik had dit laatst, de voeding kapot. Voorheen had ik enkel een modem.


De vorige ( ubee) modem was kapot , vandaar nu een nieuwe. Ik heb mijn netgear router nu over en probeer deze nu als switch in mijn netwerk op te nemen.

Na uur was ZIGGO van mening dat het probleem van de storing bij mij lag en niet ben hen. Zij kunnen van afstand metingen verrichten en bepalen of het modem inderdaad defect is en zonodig een andere laten sturen. Tzat aan t worden met zn slechte modems en decoders.


Niet alleen de adapter van het modem wat kapot is:? Zondagavond constateerde ik dat mijn Ubee modem niet meer werkte. De modem was compleet dood: geen lampje, geen signaal, niets.


Als het lampje wel brandt, maar je ziet je WiFi-verbinding niet, dan kan er intern iets kapot gegaan zijn waardoor bijvoorbeeld de antenne van binnen geen verbinding meer maakt. Zij sturen je een nieuw modem. Het modem is van hen, je hebt het in bruikleen. Gevaar uit onverwachte hoek: je modem of digitale tv-kastje. De Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland waarschuwt nu voor het gevaar van routers, modems en digitale tv-kastjes.


In ruim een kwart van de gevallen is de brand veroorzaakt door een kapot of verkeerd gebruikt elektrisch apparaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts