dinsdag 25 april 2017

Nieuw modem ziggo

Een goede internetverbinding is belangrijk. Omdat we door de jaren heen verschillende modellen hebben geleverd vind je ze hier allemaal op een rij. Selecteer je wifi- modem. Dan gebruik je misschien apparatuur die we niet meer leveren bij nieuwe abonnementen.


Gelukkig kun je deze gewoon blijven gebruiken.

Ook kan het voorkomen dat onze voorraden op zijn en dan sturen we . Geef dan eerst aan of je nieuw bent bij ons of dat je je modem opnieuw wilt installeren, bijivoorbeeld na een verhuizing. Dan krijg je meteen de juiste stappen te zien. Heb je alleen een nieuw modem gekregen om het oude te vervangen? Dan kies je voor het omwisselen van je modem.


Nieuw installatiepakket. Dat is een modem en router in één. Een wifi- modem is geschikt voor bedraad en draadloos internet.

Hierdoor is een aparte router niet nodig. Hier vind je alle informatie over de Connectbox. Hier viel de Wifi verbinding ook steeds weg na werkzaamheden en men vertelde me dat er veel fouten werden uitgelezen. En na werkzaamheden bleek mijn Ubee te oud en is dat opgelost door een nieuw modem te installeren. Dus als je belt kan men je zo vertellen of men issues . Ik gebruik Ubee modem van Ziggo.


Snelheid en bereik Nu zou ik graag een nieuwe modem willen hebben. Bij de laatste zoveel klanten waar ik heb gebeld voor een nieuw modem kregen ze inderdaad die Connect Box. Het wijzigen van je snelheid hoeft niet per se te betekenen dat je een ander modem krijgt. Kan chromecast niet vinden na instellen nieuw. We lezen overal, dat naam en ww nogal makkelijk is, van het modem.


Het wifi is wel beveiligd met een naam en ww, . Sinds vrijdag heeft mijn oude ubee modem zich begeven. Nu wordt er door ziggo een nieuw modem opgestuurd. Is er iets bekent over welk modem men krijgt.


Zo goed als nieuw Ophalen of Verzenden.

Na het opnieuw opstarten accepteerde het modem het WiFi wachtwoord niet meer. Na een reset konden wij weer verbinding maken maar het internet is nog steeds traag. Ik heb eerlijk gezegd geen hoge pet op . Hij heeft toen meteen een nieuw modem gestuurd en sindsdien weer gewoon wifi.


Nu was het voor mij eigenlijk geen probleem omdat op mijn . Het kan heel goed dat het wifi gedeelte van de ziggo modem te wensen over laat , dit is een veel voorkomend probleem. Zet het modem vervolgens in bridge modus en laat de nieuwe. Champions League straks ook 'gratis' te zien bij Ziggo. Negentien aanhoudingen in groot drugsonderzoek. Ik hoop door de gedeelde ervaringen misschien te mogen kiezen.


De politie heeft men één druk op de knop deze week honderden illegale modems uit de lucht gehaald. Ziggo wil geen nieuw modem sturen. Dat gebeurde nadat er informatie uit . Inmiddels zijn DOCSIS-3- modems beschikbaar die o. Technisch gezien kunnen.


De ( nieuwe ) DOCSIS modems van Terayon konden uiteraard wel worden gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts