woensdag 26 april 2017

Vaillant vhr 2428c opentherm aansluiten

Menu instellingen voor het veranderen van de KT settings. Eerst in menu dnaar en opslaan om in. Mijn ketel ( Vaillant VHR solide) is nog niet ingesteld op opentherm.


Het schijnt dat dat zuiniger stoken is. Mijn vraag is kan je dit zelf, softwarematig aanpassen of moet dit door een monteur?

Het aansluiten van de thermostaat op de andere klemmen lijkt mij ook niet . Hoe je die moet aansluiten kan ik je niet vertellen helaas. Standaard werkt hij wel met alle parameters in combinatie met de Vaillant thermostaat maar kan niet zonder extra OpenTherm module om met Toon te communiceren. Ja, en Ja, en Ja, Alleen met optionele Opentherm -module. Stel uw vraag dan aan het Vaillant Serviceteam en u ontvangt zo snel mogelijk antwoord.


Tot onze spijt kunnen we niet garanderen dat uw vraag binnen uur wordt beantwoord. Daarom raden wij u aan om geen spoedvragen te stellen via dit . Aansluiting voor openTHERM -module en eBus .

De 2Ohm weerstand is bedoeld voor een Vaillant VRT thermostaat en de 3Ohm weerstand voor een Vaillant VRT-P2D thermostaat. Toepasbaar op alle cv-ketels met een volt thermostaat- aansluiting. De thermostaten zijn batterij gevoed en hebben een.


Voor het modulair gebruiken van mijn Vaillant hrSOLIDE VHR - 28C ketel ben ik bij de Nest Vaangewezen op OpenTherm. Dit zou betekenen dat de Nest Vhelemaal niet werkt met OpenTherm op de hrSOLIDE VHR - 28C. Hulp bij installatie Nest 3gen op Vaillant HR Solide. De Vaillant ketel betreft een VHR - C. Bij mijn weten is het opentherm protocol een echt open protocol, in die zin dat thermostaten en ketels in hoge.


Volgens de handleiding van vaillant is de volgorde voor installatie van opentherm als volgt: Eerst code omzetten, dan thermostaat aansluiten , dan . Ik wil weten hoe oud deze ketel is. Het is een Vaillant HR Gaswandketel. Ik zie in de handleiding geen extra aansluitmogelijkheid , maar wellicht kan hij parallel aan de interne pomp? Combifor mft kroonsteen. Deze heb ik op mijn vaillant VHR NL - C ketel aangesloten maar hij blijft verwarmen, het lijkt dat de thermostaat geen temperatuur bereikt bericht.


Il heb in mijn VHR-de mcba moeten vervangen helaas, maar nu omdat dit een nieuwere mcba is wil ik er graag een open therm op aansluiten. Contact de fabrikant voor toestellen met FD3tot en met FD484. Via EMS-OT converter op de oranje stekker.

Honeywell, in samenwerking met de vermelde ketelfabrikanten, onderstaande aansluittabel samengesteld. W activeren in software via D. Sommige verwarmingssystemen hebben alleen een adapter nodig om ze geschikt te maken voor OpenTherm. Na het installeren van een adapter kan de 3e generatie Nest Thermostat de functionaliteit van OpenTherm volledig benutten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts