woensdag 5 juli 2017

Climate control werkt niet

Temperatuur blijft steeds hetzelfde. Het bestaat uit een paar belangrijke onderdelen die allemaal goed moeten functioneren. Beste is om voor je vakantie nog even langs te gaan bij een airco bedrijf, die meten dan of alle componenten het doen, of ie lekvrij is enzovoort. Ik heb niet aan de instellingen gezeten.


Van de week de zekering van de climate control ( aan bijrijder kant) eruit gehaald en deze gecontroleerd. Deze weer erin gedaan en werkt alles weer goed.

Nu na dagen is het weer afgelopen met de ventilator. Weet niet wat de reden is. Nou heb ik dus een gek probleem. Ongeveer dragen geleden had ik de hele dag gereden en alles werkte uitstekend. Ik stap in start de motor en . Goedemiddag Forum leden, Sinds gister werkt de aanjager niet meer van de auto van mijn vriendin.


Dit is een ibiza met climate control. Na een tijdje gedemonteerd en met wdgesmeerd waarna hij weer goed liep. Na verloop van tijd liep hij weer vast en uiteindelijk de ventilator voor een nieuwe vervangen.

Nu valt het me op dat het probleem nog niet. De blazer kent standen, maar begint eigenlijk pas echt te blazen op stand 6- of daaronder werkt hij voornamelijk niet - of heel zacht, af en toe heb. Je zou een keer bij een airco dokter langs kunnen . Climate control werkt niet.


Toen ik vertrok sprong de climate zoals normaal aan om het een beetje aangenaam te maken, echter na een minuut of kapte hij er . Passat met een climate control wat niks meer doet, alle zekeringen en relais zijn heel. Afgelopen week is de blower van de climate control van mijn 2diesel ineens gestopt. Contact uitgezet en weer aangezet, blower heeft nog 5meter gewerkt, maar doet nu niets meer. Het scherm van de climate control werkt gewoon. Als de climate control op het bedieningspaneel . Ik kom er nu achter dat de climate control niet werkt.


Als ik hem koud zet (bv graden), begint hij wel hard te blazen, maar wordt het niet koud. Vanochtend geprobeerd om hem warm te maken (22), maar ook dan gebeurt er niets. Hallo allemaal, Helaas mijn airco en dus ook mijn climate control werkt niet meer. Hoe kan ik weten wat er precies aan de hand is?


Het is niet zo dat ik per sé airco wil, raampie open werkt ook maar wil het wel graag weten. Life is what you make of it. Alles werkte prima tot opeens de blower functie niet meer werkte in de auto.

Als ik het temperatuurwiel op bijvoorbeeld graden. Op het dashboard werken de knoppen om em . Dit gebeurde mij vandaag nog, met een (volgens de auto) buitentemperatuur van graden terwijl de climate control op 20. Die com module achter het stuur kan een bron van ellende zijn, maar een relatie met de climate control zie ik niet.


Dan werkt de climate control ook niet goed meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts