maandag 6 april 2015

Lux style retour

Dan ben je hier aan het juiste adres. In dit artikel leggen we uit hoe je je bestelling kunt retourneren. Hieronder volgen de stappen. Doe je bestelling in de verpakking en plak deze goed dicht. Neem contact op met de klantenservice via: .

Dit houdt in dat wanneer je je over jouw aankoop hebt bedacht, je de mogelijkheid hebt om deze te retourneren voor een volledige restitutie. Houd er rekening mee dat we niet de kosten voor het retourneren zelf vergoeden. Neem als je vragen hebt contact met ons op. Ik heb geruime tijd geleden een pakketje ontvangen van luxestyle Ik had deze niet bestel maar toch heb ik het pakketje destijds . Internetshops - Kleding.


Alle post is door ons ingescand en retour afzender gestuurd. Geen aanmaningen ontvangen voor de laatste aanmaning van 07.

Wij zijn geen klant bij Luxstyle. Wij hebben PostNL geattendeerd op de onjuiste bezorging (naam i.c.m. huisnummer dan wel huisnummer i.c.m. postcode klopt niet). AVROTROS programma over. LuxStyle oplichting onterechte factuur.


Als we meneer Bergmann, de oud-directeur van het bedrijf, spreken geeft hij aan dat geen directeur meer is en dat hij daarom niets kan zeggen. Hij verdwijnt weer snel naar binnen. Niet veel later arriveert de postbode. Stuur altijd je ordernummer mee als je . Prijsgarantie op alle producten!


Product ergens anders goedkoper? Ontvang je artikel binnen 1-dagen, dagen retourrecht. We hebben aangegeven de goederen te willen retourneren. Dit zou naar Denemarken moeten.


Gelijk een mail gestuurd dat er sprake was van een vergissing en dat ik niet van plan was te betalen. Nu staat er geen retouradres op de envelop.

Mijn dochter (12)heeft wat besteld bij Luxstyle , dacht dat het gratis was. Ik kan het dus niet eens terugsturen. Wel noemen ze gelijk de naam van een incassobureau als er niet op tijd betaald wordt. Ik weet dat het op zich geen probleem . Als je artikelen retourneert zorg dan dat je een bewijs van verzending hebt.


Weiger het pakketje gewoon aan de deur en ze dat het retour afzender moet. Als ik dus retour ga sturen en niet betalen loop ik grote kans op problemen vanwege niet betalen met steeds verdere verhoging van de kosten. Na weken factuur ontvangen dat ik nog moet betalen voor het artikel. Maar wat doe ik nu met dat 2e pakketje ? Tevens een deftige review hierover geplaatst (ook hier een screenshot van), en die werd binnen uur ook verwijderd.


Krijg ik een mail terug dat ik akkoord ben gegaan met . Heeft u gehoord wat klanten zeggen over Luxstyle ? Plaats uw mening vandaag en help online vertrouwen op te bouwen. Wat ik alleen niet kon begrijpen is dat er gezegd was dat ik inderdaad de spullen retour kon doen maar dan wel zelf de verzendkosten mocht betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts