donderdag 23 april 2015

Tijdschakelaar instellen met pinnetjes

Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Ik heb er een foto van bijgedaan. In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt.


Dus als je de lamp van 18.

U steekt de stekker van het apparaat in de schakelklok. De ronde schijf met aanduiding van de uren draait in één dag rond. U klikt de pinnetjes rond de schuif omhoog of omlaag, hiermee wordt de spanning geregeld. U kunt per dag diverse aan en uit momenten instellen , met een duur van minimaal 15 . Er zijn rijen met pinnen binnenring en een buitenring. Dan is de tijd ingedeelt in 15minuten.


Suevia 2timer: weet iemand hoe dit werkt? Stopcontact of stekker met timer. Meer resultaten van forum.

Hoe werkt een eenvoudige tijdschakelaar , eentje waarbij je de pinnetjes moet omklappen. Deze versie heeft zoals ik het even zie zwarte pinnetjes aan de buitenkant. Deze kan je indrukken of naar buiten trekken. Ik weet niet of een mechanische schakelaar nu minder stroom neemt dan een digitale.


Volgens mij neemt deze meer stroom omdat hij iets mechanisch aan moet drijven. Instellen actuele tijd: Verdraai de tijdschijf in de richting van de klok totdat de actuele tijd bij het markeringsstreepje staat. Plug de tijdschakelaar in het stopcontact en verbind de stekker van het te schakelen apparaat met de TS-324B. Het ingestelde programma wordt nu elke dag herhaald. Download hier gratis uw TimeControl Tijdschakelklok handleiding.


Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Hoe stel je deze timer goed in. Groei ( 13h- 07h30) Bloei (19h- 07h30) Eerst dus instellen op 13h- en op 18h licht.


Eerst dat knopje die in het midden staat op zetten, zodanig dat ie schakelt met de ingestelde klok. Dan klok op 13hinstellen. Rond de schijf ziet u kleine pinnetjes die omhoog of omlaag geklikt kunnen worden.


Deze pinnetjes bedienen de schakelaar die de spanning op het stopcontact doorgeeft. Zo kunt u heel gemakkelijk per dag de gewenste aan- en uitperiodes instellen. De digitale of elektronische tijdklok heeft ten opzichte van de analoge . Met tijdschakelklokken van GAMMA springt het licht automatisch aan of uit als je dat wilt.

Bekijk nu ons aanbod tijdklokken! Die hadden inderdaad het voordeel dat je alleen pinnetjes kon steken in de uit ring. Het kan volgens mij met een elektronische thermostaat van theben. Als ik mij niet vergis kan je daar verschillende tijdstippen instellen dat de temperatuur omlaag moet.


Met pijltjes toetsen kan je dan de temperatuur tijdelijk . Deze tijdschakelklok van Promax kan per dag anders ingesteld worden. De tijdschakelklok schakelt maximaal Amp. Watt) en beschik over kinderbeveiliging. Sommige pinnetjes (waarmee het tijdsbestek aangegeven kan worden) zitten wat strak.


Iemand nog instructies wat ik met die zwarte pinnetje aan de zijkant moet? Je kan dus per dag diverse aan en uit periodes instellen , de minimale duur van. Mechanische schakelklok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts