vrijdag 26 juni 2015

Dmv36b handleiding

Ik heb een Dario DMV - 36B en die geeft nu als ik hem aanzet code Een hij blijft piepen weet iemand wat dit is? In de handleiding kan ik er niks over vinden. Heeft u de handleiding nog? Want ik heb dezelfde airco gekocht op het.


Aircooler mobiele air cooler : ik zoek de handleiding van de dmv - 36b. Bekijk hier het antwoord.

Heb jij de handleiding al. Zou iemand mij aub de handleiding voor de dmv 35a kunnen geven? Waardeer dit antwoord Misbruik melden. Goedendag allen, ik heb een Dario DMV 36B en die geeft een Emelding en blijft maar piepen en rood alarm lampje blijft branden. Volgens handleiding moet deksel van de . Toegevoegd na uur: Of anders de fabrikant aanschrijven als je niets kan vinden ,die zijn meestal wel bereid om tegen een kleine vergoeding je de handleiding toe te sturen.


Snij op de gewenste plaats een cirkelvormig gat in het raam met een doorsnee van 190mm (dan vallen de schroeven binnen de uitsparing) of 157mm, met kleine gaatjes voor de schroeven. Plaats de beide raamplaten aan de juiste zijde over het gat en. Uw toestel maakt een gorgelend geluid.

Het geluid komt van de koelvloeistof in uw toestel. HANDLEIDING AFSTANDSBEDIENING. Richt de afstandsbediening in de richting van de airco. De ontvangst wordt bevestigd. Allen, Ik gebruik sinds kort een airco om het kantoor te koelen, maar dat ding heeft zoveel knopjes en standen dat ik niet.


Functiekeuzeknop kiest u voor een bepaalde functie: automatische werking, koelen of ontvochtigen. Elke keer wanneer u de knop indrukt, wisselt de functie. Het display toont welke functie actief is.


Wanneer u koelt of ontvochtigt, wacht dan tot minuten na het in- of uitschakelen alvorens het apparaat opnieuw in- . M(kamer van ongeveer 5x6m). Gebruikt Ophalen of Verzenden. Kan zowel worden afgehaald als . Ik had hem nodig in mijn vorige woning omdat het. Mobiele airconditioninginstallatie dario dmv - 36b weinig gebruikt, handleiding zit er bij.


De mobiele airconditioning installatie is geschikt om de temperatuur van de ruimte te verlagen en de lucht in de ruimte te ontvochtigen. Deze kan worden gebruikt om de lucht in de ruimte te circuleren. Ik zoek de handleiding van de Dario DMV - 36B.


De weer- stand tegen druk is dan onvoldoende.

Op Speurders vind je VW GOLF GTI CLUBSPORT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts