maandag 22 juni 2015

Ziggo modem vervangen door eigen modem

Omdat je niet de inloggegevens van Ziggo krijgt om de verbinding op te zetten, kan je geen eigen modem neerzetten. Kun je bij Ziggo uberhaubt straffeloos het kabelmodem zelf vervangen (bijvoorbeeld door een marktplaats exemplaar)? Maw, accepteert het netwerk het andere device bij jouw . Ziggo router vervangen door Apple Airport.


Ziggo modem router vervangen door eigen.

Ziggo Modem te vervangen door zelf gekochte. Meer resultaten van gathering. Goede dag, Ik zou graag mijn eigen modem willen installeren op mijn Ziggo verbinding. Door de helpdesk ben ik doorverwezen naar de community om deze. Dan hou ik persoonlijk liever een modem van Ziggo en mijn eigen router zodat het modem ook snel te vervangen is als het defect is.


Het ene suffe routertje vervangen door de andere heeft niet veel zin, dus een router fabrikant zal met een echte betere router voor de dag moeten komen wil hij. Er is een verschil tussen een eigen router (met WAN) poort die je achter je ziggo modem aankunt sluiten, maar ook achter een glasvezel of DSL .

Door te kiezen voor de bridge modus schakel je de routerfunctie van het modem helemaal uit en is het apparaat alleen nog maar kabelmodem. Dan kun je zonder problemen een . Om met dat laatste te beginnen, nee het is niet nodig bij eenvoudig gebruik van internet. Kan ik de Router die ik van mijn provider ( Ziggo ) heb ontvangen vervangen door één uit de test . Bij kabel gaat het zelfs nog een stap verder: het enige modem dat werkt, is het modem dat geleverd wordt door kabelaanbieder Ziggo. Met een eigen modem werkt geen enkele dienst. Modems die door de provider niet herkend worden – inclusief modemrouters die door de consument zelf aangeschaft zijn . Door middel van een public-privatekey-infrastructuur kan Ziggo ongewenste modems en apparaten blokkeren.


De provider voegt het mac-adres van jouw modem toe aan de toegelaten apparaten en je modem moet dan een geldig certificaat bevatten dat wordt toegelaten door Ziggo. UPC- ZIGGO MODEMS Je kunt je eigen router wel gebruiken,mits je de upc- ziggo modem in de bridge-modus zet. Want de modems zijn al jaren een winst-product van je isp. Zo hoefden zij landelijk geen hotspot masten aan te leggen, door de eigen klanten modems te vervangen die fungeren als een . Inderdaad heeft Ziggo bij mij een defect modem (zonder Wifi) vervangen door een WiFi model omdat mijn modem kuren had ~weken geleden. Bridge mode is niet mogelijk, echter heb ik mijn eigen router als Access Point Mode achter het T-Mobile Thuis modem hangen en dan hoef je eigenlijk geen instellingen aan te passen.


In principe wordt alles dan door het T-Mobile Thuis modem gedaan (DHCP, port forwarding, etc.) en zendt mijn router . Netwerkinstellingen met eigen modem.

Als je geen gebruik maakt van een modem van Telfort, maar liever je eigen modem gebruikt, dan kun je hieronder de netwerkinstellingen vinden. Althans, bij twee grote spelers in deze markt, UPC en Ziggo , krijgt u tegenwoordig ook een modemrouter als u een abonnement afsluit. Nadat Ziggo onlangs onder eigen merknaam een bedraad WiFi toegangspunt op de markt bracht, gaat het kabelbedrijf later dit jaar nieuwe WiFi-internetmodems. Het modem maakt gebruik van de DOCSIS 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts