maandag 26 mei 2014

Brievenbuspakje

U weet van te voren wanneer uw pakje bij de ontvanger op de mat valt. Hoe weet ik of mijn pakje door. Voordelig je brievenbuspakjes versturen.


Als eigenaar van een webwinkel wil je dat je producten netjes en op tijd worden bezorgd. Je klant rekent er namelijk op. Met Sandd als bezorger weet je zeker dat jouw brievenbuspakjes keurig op tijd worden afgeleverd.

En dat tegen een scherp tarief! Brievenbuspakjes : dat is slim. Een brievenbuspakje is een klein pakje dat door de brievenbus past. Ook een brievenbusdoosje of luchtkussenenvelop past moeiteloos in de brievenbus.


Met de nieuwe service brievenbuspakket bezorgen wij kleine pakketjes door de brievenbus van uw ontvanger thuis. Het pakket wordt altijd bezorg ook als de ontvanger niet thuis is. Via MyParcel brievenbuspakjes versturen voor de laagste prijs.


De gratis verzendoplossing voor de kleine en middelgrote webshop.

Echter staat er ook brievenbuspakje wat beging bij tm 20g maar ook tm kilo. Hier stond ik wel even van te kijken, zo wordt een simpel tshirt verzenden wel heel duur. Meteen kreeg ik dus ook de vraag, wat is nou het verschil tussen een brief en een brievenbuspakje ? Ik bedoel als ik mijn tshirt in een . De maximale dikte die door de brievenbus kan ik cm.


Wat zou er gebeuren als ik iets verstuur wat net een paar mm dikker is? Want het past wel door mijn brievenbus. Verstuurt u producten die in een brievenbus passen?


Maar wil u een bezorgbevestiging? Op de site van postnl staat : binnen uur bezorg ook als de ontvanger niet thuis isversturen tot kg vanaf euro zending onli. Om verwarring te voorkomen, staan we eerst stil bij de definities. Pakketpost: alles wat geen brievenbuspost is. Het pakje moet voldoen aan de voorwaarden van een brief, dus maximaal mm dik en . De PostNL extensie biedt u twee PostNL brievenbus producten: 1. Als u ze beide wilt gebruiken dient u te zorgen dat ze beide aan staan.


Om dit te doen gaat u naar . Sinds de jaarwisseling kost een postzegel cent. Ook voor pakjes die de postbode door de brievenbus duwt vraagt PostNL nu een hogere vergoeding.

Ideaal voor ondernemers die willen besparen op verzendkosten. ALTIJD TE VOLGEN De status van een brievenbuspakje is altijd online te volgen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de klant via een e-mailbericht op de hoogte te houden van de verzendstatus.


AFLEVERGARANTIE AAN HUIS Omdat het . Bij ons bespaar je gegarandeerd geld met het verzenden van brievenbuspakjes t. Je kan hier terecht met al je vragen over post en pakketten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts