woensdag 7 mei 2014

Mindergas api

Vergelijk leveranciers op MinderGas. Deze webpagina is alleen beschikbaar als je een account hebt en ingelogd bent. De website combineert jouw gasmeterstanden met temperatuurgegevens van het KNMI.


Het op graaddagen gebaseerde rekenmodel bepaalt voor iedere dag . Wellicht hebben ze een API aangezien ze ook een App hebben is die kans zeker aanwezig. Ik heb mindergas een bericht gestuurd.

Home Assistant - Open source Pythonhome. Domoticz - open source domotica systeem - deel. Temperatuur ophalen van internet. Meer resultaten van gathering. That is the reason you need to run it AFTER 0:00.


With this app you can upload your gas meter readings to the mindergas. API token : create your own API token at the mindergas. Maximum Delay : maximum . Todo list - Kijken of ik een watchdog kan implementeren.

From openHAB I run this command that gives a 4error (unauthorized) var String token . Mindergas heeft ook een API om meterstanden te uploaden. Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen: Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestem zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen. U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee weer verwijderen. Om ideeën te zien waar u op hebt gestemd selecteert u het Mijn feedback filter en . Exporteer gegevens naar MinderGas.


Authenticatietoken ( API ). Notificatieconfiguratie. API sleutel voor notificatie service. Weergegevensconfiguratie. Inleiding: De afgelopen weken heb ik mij verdiept in de wereld van Domotica. Voor mij is dit een perfecte toevoeging in mijn . Which in no data in our domotics systems and a toon that is not controllable by app or domotica application ( API ). I am thinking about leaving eneco for there crappy service.


Heb al wel een api bij minder gas. Is wel ff wat anders dat exosite. Alleen ingelogde leden kunnen reageren. De effecten moeten worden gemonitor zodat kan worden ingegrepen als dat nodig is.

Dat gebeurt nu al bij de bestaande winningen onder de . PCMweb: Toon zelf programmeren En Toon wordt voor de liefhebbers nog véél leuker nu Eneco de API heeft vrijgegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts