maandag 19 mei 2014

Ziggo nieuwe modem aanvragen

Hier vind je alle specificaties van je digitale ontvanger, mediabox, wifi- modem en overige apparatuur van Ziggo. Dan gebruik je misschien apparatuur die we niet meer leveren bij nieuwe abonnementen. Gelukkig kun je deze gewoon blijven gebruiken.


Ook kan het voorkomen dat onze voorraden op zijn en dan sturen we . Mischien ligt het aan mij maar ik kan nerges de pagina vinden waar ik zelf een nieuwe modem can bestellen bij ziggo.

Een goede internetverbinding is belangrijk. Omdat we door de jaren heen verschillende modellen hebben geleverd vind je ze hier allemaal op een rij. Selecteer je wifi- modem. Ik gebruik al sinds jaar en dag het Cisco modem van Ziggo.


Onze Mediabox XL en modem krijg je in bruikleen. Dan heb je tot het einde van je abonnement garantie. Werkt je apparaat niet goed? Heb je onze stappenplannen.

Wat vervelen bel ons dan even. Dan helpen we je snel aan een nieuw exemplaar. Is het apparaat opzettelijk beschadig dan berekenen we wel kosten. Hier viel de Wifi verbinding ook steeds weg na werkzaamheden en men vertelde me dat er veel fouten werden uitgelezen. En na werkzaamheden bleek mijn Ubee te oud en is dat opgelost door een nieuw modem te installeren.


Dus als je belt kan men je zo vertellen of men issues . Dus heb ik gebeld met ziggo , of wij ook na jaar een nieuwe modem zouden kunnen krijgen. Die wij hebben heeft de. Wellicht als je het via een omweggetje had gedaan (oude opzeggen, nieuwe aanvragen ) dat je wel het standaardpakket had gekregen waar ik neem aan een nieuwere router bijzit. Ubee of Cisco, en dan een router erachter zetten, in dit geval de ASUS Ndie genoemd is, heb je meer . Ik heb Alles-in-een Extra abonnement met nog een gewone Ube- modem. Hoe en waar kan ik mijn modem omruilen of aanvragen voor een WiFi- modem ? Alles werkte voorheen prima, had ook een router voor draadloos internet boven op de kamers van mijn kinderen.


Dat bevestigt de kabelaar tegen Tweakers. In aanloop naar de hogere snelheid levert de provider vanaf maandag een nieuwe router uit aan klanten. Bij de laatste zoveel klanten waar ik heb gebeld voor een nieuw modem kregen ze inderdaad die Connect Box.

Het wijzigen van je snelheid hoeft niet per se te betekenen dat je een ander modem krijgt. Neem in dit soort gevallen altijd eerst contact op met de klantenservice van het bedrijf. Neem dus eerst hier contact mee op. Ik hoop door de gedeelde ervaringen misschien te mogen kiezen. Hallo, Wij zijn al meer dan jaar lang klant bij ziggo Alles in pakket en onze oude modem die geen wifi levert is al bijna kapot, en wij zijn er nu mee bezig omdat wij hier een gloednieuw netwerk aanleggen, wij willen daarom de aller nieuwste wifi modem aanvragen die wel weer jaar mee gaat of langer.


Na het opnieuw opstarten accepteerde het modem het WiFi wachtwoord niet meer. Na een reset konden wij weer verbinding maken maar het internet is nog steeds traag. Ik heb eerlijk gezegd geen hoge pet op . Dat komt natuurlijk ook omdat het barst van de accesspoints in de buurt. Om het probleem te verhelpen zou de wifirouter op de gang moeten komen. Dit is een TechniColor modem.


Ziggo wil geen nieuw modem sturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts