woensdag 7 december 2016

Toon aansluiten op cv ketel

Daarna laat de monteur precies zien hoe hij werkt. Ik heb in een ander topic al gevraagd naar de herrie die mijn cv maakt sinds aansluiting toon ( en bij koud weer) maar ben er nog niet achter. Meer resultaten van forum.


Via de bestaande cv-draden in de muur wordt. Dus rood links en blauw rechts?

En dan dus boven bij de ketel komt dat kastje waar . Zet op afstand je verwarming hoger en kom nooit meer thuis in een koud huis. Let op: deze thermostaat is geschikt voor alle type cv - ketels (zonder zonneboiler). De installatie ging erg snel: er werd een module geplaatst bij mijn slimme energiemeter, een module bij mijn Cv - ketel en de oude thermostaat werd vervangen door Toon. Vervolgens werd er contact gelegd met WIFI en de installatie was klaar.


Lees vóór gebruik eerst de productinformatie. Ik heb pas een nieuwe thermostaat laten installeren (bij het afsluiten van een nieuw energiecontract). De ketel kan ook modulerend .

Krimpen aan den IJssel, ZH . Thermostaatbedrading is te kort dus bedrading uit de cv ketel losmaken en plaatsen op ketelmodule en . Hierdoor ontdek je snel op welke manieren jij kunt besparen op je . Mijn huis inclusief CV ketel zijn jaar oud. Alle aanwezige apparaten zijn geschikt voor gebruik van Toon. Daarvoor komt ook een Eneco-monteur langs die de thermostaat installeert. Zorg bij de cv - ketel voor een vrij stopcontact voor de.


Lees hier meer over de slimme thermostaat van Eneco genaamd Toon. Zorg er dan voor dat je een cv - ketel hebt die gebruik maakt van het OpenTherm protocol. Toon mag alleen binnenshuis.


Tijdens het wisselen van de thermostaat moet de stekker van de ketel uit het stopcontact. Maar als het graden in huis is, en de toon staat . Zo is het fijn dat het toestel compatibel is met alle type cv - ketels. Dit wordt gedaan door een erkende Eneco monteur.


Mijn woning bestaat uit verdiepingen. Op de eerste is een thermostaat, maar die woonruimte wordt weinig gebruikt. Ik zou graag een slimme thermostaat aansluiten in mijn huis en ben via de thermostaatcheck uitgekomen bij Thermosmart.

Het is bijna een tablet voor aan de muur. Dan ben je maanden bezig om dit te krijgen! Verschillende personen waar ze je naar toe verwijzen. Dan nog brief krijgen dat je het toch niet krijg dan weer wel. De oudere versies geven niet alle benodigde informatie door aan de Elga.


De twee draden kunt u weer op de oude kamerthermostaat aansluiten. Wel moet u alle meegeleverde en geïnstalleerde meetapparatuur, geleverd en geplaatst bij het installeren van toon , ook verwijderen. U moet ook uw abonnement op toon opzeggen maar daarover kunt u info krijgen bij uw . Aansturing van de ketel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts