donderdag 8 december 2016

Gamma tijdschakelaar handleiding 456399

Schakelprogramma instellen. De aan- en uitschakeltijden zijn eenvoudig te programmeren, door de ruitertjes op de draaibare ring voorzichtig naar buiten te trekken, op het tijdstip dat het aangesloten apparaat moet werken. Het apparaat zal niet werken op de moment waarop de ruitertjes naar binnen staan. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.


Is dit niet de handleiding die u zoekt, maak dan gebruik van onze gratis handleiding -service op Facebook. Is uw product kapot en biedt de handleiding geen oplossing meer? Dan kunt u gratis terecht bij Repair . Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer.


Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt ? Ik heb er een foto van bijgedaan. Toegevoegd na uur: Die van mij heeft geen aardpen zoal op afbeelding weergegeven. Iemand nog instructies wat ik met die zwarte pinnetje aan de zijkant moet? Welke er ingedrukt moeten worden en hoeveel.


GAMMA schakelklok analoog in de beste prijs-/kwaliteitsverhouding,. Gamma -130330/preview- handleiding. Recorded on August 1 20using a Flip Video camcorder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts