donderdag 15 december 2016

E thermostaat blijft piepen

De oplaadbare batterij is leeg. Dit kan komen door een spanningsuitval van uw cv-ketel. U heeft waarschijnlijk een defecte oplaadbare batterij. Bestel de nieuwe oplaadbare batterij in de ICY Webshop.


Dit is een specifiek soort oplaadbare batterij . De E-Thermostaat reset spontaan en springt in de lang-weg-stand.

Wat kan ik hieraan doen? De temperatuur die de E-thermostaat als werkelijke temperatuur aangeeft, komt niet altijd overeen met wat ik met mijn weerstation of andere losse thermometer meet. In dat geval bent u uw programma kwijt. Na jaar piept het ding dus ik denk batterij leeg nieuwe gekocht maar blijft piepen.


Als de slimme thermostaat piept , betekent dit dat de batterij leeg is. Probeer dan eerst de thermostaat op te laden middels de bijgeleverde usb kabe. Het display geeft niets weer en de E-thermostaat piept elke seconde. Heeft een stroomstoring effect op de werking van de E- thermostaat?


Er is sprake van een foutmelding van uw ketel.

Raadpleeg de handleiding van. De thermostaat blijft piepen. De accu van de thermostaat is leeg. De slimme thermostaat blijft piepen ondanks dat ik oplaad.


Neem contact op met onze Klantenservice voor een vervangende accu. Telefonisch kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08. Technische ondersteuning voor bedrijven.


Slimme Thermostaat hulplijn. U kunt kiezen voor een dagklok of een weekklok. De dagklok heeft het gemak dat u met één instelling iedere dag op een vast moment de Comfortstand kunt activeren, zodat uw woning comfortabel warm is wanneer u opstaat of thuiskomt. Wanneer de thermostaat in de Antivorststand staat, is deze klokfunctie tijdelijk. Ik heb vorige week een Toon rookmelder (Fibaro FGSD-002) aangeschaft.


Ik kan deze goed koppelen met mijn Toon (versie .14). E - thermostaat hulplijn. Alleen blijft de rookmelder om het minuut een pieptoon geven. De status lampjes staan goed (groen).


Ik heb alles nieuw uit de verpakking en op Toon staat als batterijstatus . EssentNLVerified account.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts