maandag 5 december 2016

Trackjack problemen

Ik heb exact hetzelfde probleem. Per 1-geen locaties, geen registraties. Idd een mail ontvangen over een schrikkelseconde, met excel sheet erbij om het maar even handmatig te gaan registreren!


Daar heb ik al zoveel problemen mee gehad ! Het grootste probleem is, dat er niks van klopt, wat het registreert.

Wat vinden gebruiker van TrackJack en wat zijn de ervaringen in de praktijk? Lees de ervaringen van TrackJack -gebruikers en overtuig uzelf. Neem dan onderstaand de meest gestelde vragen van onze klanten door.


Zit uw vraag er niet bij? Download dan een van de handleidingen voor meer productinformatie. Of neem contact op met onze klantenservice.


De rittenregistratie, welke deze maakt is: incorrect, niet volledig en hapert de hele tijd. Dit zorgt voor incomplete rittenregistratie, door: sommige ritte.

HvB plaatst klacht over Track Jack. Het is onacceptabel dat OTM 2. Tjee, wat een hopeloos bedrijf moet dat zijn! Het apparaat werkte aardig, totdat ik na een tijdje bericht kreeg dat ik credits moest kopen, omdat mijn bestaande credits anders zouden vervallen. Trackjack otm gekocht en geinstalleerd. Fleetacces heeft bij mij de boel ingebouwd en als er vragen of opmerkingen zijn reageren ze altijd snel.


Want het TrackJack systeem werkt absoluut niet zoals het hoort en beloofd. Locaties worden foutief geregistreer ritten worden verkeerd (en soms helemaal niet) verwerkt. Om maar te zwijgen over de Klantenservice die veel beloofd maar niets doet.


Sterker nog, men belt niet eens terug over de problemen. Nee de TrackJack verbruikt erg weinig stroom. Op mijn Fireblade kon ik na een week stil staan en de TrackJack aangesloten, de motor nog starten op de accu.


Nu beken ik wel dat ik hem loskoppel als ik hem voor langere tijd stil zet, maar . Ook het upgraden is een nachtmerrie krijg een mailje dat je moet upgraden en dat doe je dan ook maar blijf meldingen krijgen dat het moet worden . Doordat de aarde soms langzamer en dan weer sneller om haar as draait, ontstaan er (minieme) verschillen in de lengtes van de dagen. Daardoor moeten eens in de zoveel tijd de atoomklokken - die als referentie dienen voor alle tijden op aarde - worden bijgesteld.

Vind hier alle reviews over de TrackJack Basic Prepaid bij Coolblue. Die extra seconde (in plaats van 8naar 8seconden per dag, alleen die dag) gaat mogelijk weer voor problemen zorgen op het internet. De laatste keer dat de schrikkelseconde moest worden toegevoegd vlogen onder meer Reddit, LinkedIn, Yelp en andere grote sites van het internet af. Over dergelijke dingen zijn eerder topics geweest. Eindconclusie is meestal: stop de motor in een zeecontainer ofzo, en je ziet m niet meer terug.


Maar, volgens mij zoeken we nog een praktijktest :Y. Het leven bestaat uit problemen , Leven is problemen oplossen. Netherlands, Bergschenhoek. Waar u ook bent, voortaan heeft u alle gegevens van uw voertuig( en) of fleet ook binnen handbereik.


Snel, gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Bekijk actuele locaties, snelheden, rittenoverzichten, afgelegde afstanden, . Het ziet er allemaal goed uit voor een redelijke prijs, maar lees ook dat sommige mensen wat technische problemen ervaren. Iets wat denk ik sneller naar voren komt wanneer het het ook combineert met de . TrackJack biedt echter een fraaie oplossing in de vorm van de TrackJack Pro Fiscaal. Een rittenregistratiesysteem met GPS-ontvanger (eenmalig 1euro) die in. Inhoud van de verpakking De volgende producten bevinden zich in de verpakking: 1) TrackJack 2) Aansluitkabel 3) Drie stappen tot activatie 4) Persoonlijke.


Mogelijke problemen en oplossingen 1. Europa zonder bijkomende kosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts